Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Sobolew

Gmina Sobolew ogłasza przetarg

  • Adres: 08-460 Sobolew, Rynek 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6825023 , fax. 025 6832736
  • Data zamieszczenia: 2016-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sobolew
    Rynek 1 1
    08-460 Sobolew, woj. mazowieckie
    tel. 025 6825023, fax. 025 6832736
    REGON: 71158235100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobolew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Sobolew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Sobolew zgodnie z zakresem rzeczowym określonym w załączniku nr 1 Wymagania techniczne modernizacji oświetlenia ulicznego Gminy Sobolew. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Sobolew (dalej Gmina) oraz wykonanie na podstawie tej dokumentacji modernizacji oświetlenia uwzględniającej zapisy niniejszej SIWZ. 3. Dokumentacja projektowa modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy powinna zostać wykonana w sposób umożliwiający jej uzgodnienie z właścicielem konstrukcji wsporczych, na których są zamontowane oprawy oświetleniowe. 4. Zestawienia inwentaryzacyjne zamawiającego (Załącznik nr 1a) należy zweryfikować i zaktualizować w terenie, a aktualną bazę danych przekazać zamawiającemu w formacie MS Excel (lub formacie z nim kompatybilnym) w celu uzgodnienia i weryfikacji. 5. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać w imieniu zamawiającego wszystkie wymagane prawem uzgodnienia dokumentacji projektowej modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy. 6. Podczas opracowywania dokumentacji projektowej modernizacji oświetlenia i w przypadku wystąpienia wariantowych rozwiązań projektowych oraz napotkania wszelkich wątpliwości należy dokonać roboczych uzgodnień z zamawiającym. Dodatkowo należy na roboczo dokonywać uzgodnień z zamawiającym w zakresie wykonywanych opracowań. 7. Dwa egzemplarze dokumentacji projektowej modernizacji oświetlenia należy dostarczyć zamawiającemu na nośniku DVD oraz jeden w wersji papierowej. 8. Dokumentacja projektowa modernizacji oświetlenia: papierowa i elektroniczna powinny być identyczne pod względem merytorycznym. 9. Dokumentacja projektowa modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy powinna być zgodna z normą PN-EN 13201, w zakresie oświetlenia: ulic, dróg i ciągów pieszych, chodników oraz ścieżek rowerowych, zlokalizowanych po obu stronach ulicy. 10. Należy wykonać schematy ideowe oraz obliczenia poboru mocy z istniejących i projektowanych szafek oświetleniowych. 11. Należy projektować z zastosowaniem rozwiązań technicznych, dotyczących w szczególności opraw, źródeł światła oraz sterowania tak, aby były zgodne z audytem oświetlenia drogowego, posiadanym przez Zamawiającego - stanowiącym Załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ. 12. Wykonana dokumentacja projektowa modernizacji oświetlenia musi być uzgodniona z Zamawiającym oraz podlega nadzorowi. 13. Wykonawca po uzgodnieniu dokumentacji projektowej modernizacji oświetlenia może przystąpić do prac modernizacyjnych. 14. W skład dokumentacji przetargowej wchodzi: 14.1 Załącznik nr 1a Zestawienie inwentaryzacyjne zamawiającego (audyt oświetlenia ulicznego Gminy Sobolew - Inwentaryzacja) 14.2 Załącznik nr 1b Projekt fotometryczny - informacje zawarte w LED 2 i LED 3. 14.3 Załącznik nr 1c Miejsce prac modernizacyjnych - Wykaz ulic z podanymi ilościami, mocami, rodzajami aktualnie zainstalowanych lamp ulicznych i wysokościami słupów oraz odległościami miedzy nimi, na których są zamocowane. Wysięgniki, których stan opisany został jako dobry - przeznaczone są jedynie do malowania, wysięgniki, których stan oznaczony został jako bardzo zły złe - przeznaczone są do wymiany 15. Jeżeli dokumentacja lub inne dokumenty wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Zaproponowanie produktów, materiałów, urządzeń równoważnych będzie podlegać ocenie autora dokumentacji, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349285003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sobolew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach