Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji na drogach wojewódzkich Nr 863 i 824 administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie.

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 20-207 Lublin, ul. Turystyczna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 495 300 , fax. 817 495 341
  • Data zamieszczenia: 2020-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Turystyczna
    20-207 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 817 495 300, fax. 817 495 341
    REGON: 16771100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji na drogach wojewódzkich Nr 863 i 824 administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1:Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 863 na odcinku Tarnogród – Różaniec Pierwszy tj. od km 36+387 do km 44+311,50, administrowanej przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu. Zadanie nr 2:Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 824 na odcinku od km 73+850 do km 75+104, administrowanej przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach. Szczegółowy zakres rzeczowy i ilości robót zostały określone w załączonym Przedmiarze robót oraz Specyfikacjach Technicznych. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego przez ZDW w Lublinie Uproszczonego projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, tj. Marszałka Województwa Lubelskiego. Remont należy wykonywać zgodnie z poniższymi Specyfikacjami Technicznymi : Wymagania ogólne do Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – D 00.00.00 oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla: D 05.03.11 - Frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno D 05.03.17 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym z AC11S D 04.03.01 - Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych nawierzchni D 05.03.05a - Nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna D 05.03.05b - Nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca i wyrównawcza D 04.04.02a - Nawierzchnia poboczy z mieszanki niezwiązanej 2. Wykonane przez Wykonawcę zamówienie (roboty budowlane) objęte będą rękojmią na okres czasu wynikający ze złożonej oferty. 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w SIWZ (operatorów sprzętu i urządzeń) w zakresie realizacji zamówienia. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy pzp). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST, zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. Jeżeli w SIWZ i SST podane są typy urządzeń lub wyrobów lub ich producenci, należy traktować je, jako przykładowe lub pomocnicze w celu sprawdzenia poprawności przyjętych rozwiązań projektowych z wymaganiami określonymi w przepisach prawa (ustawy, rozporządzenia , normy), a nie jako wymagane urządzenie lub wyrób. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych lub maksymalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, to jest w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych dotyczących tych urządzeń lub wyrobów, w których zawarto odpowiednie, wymagane parametry, minimalne lub maksymalne Zamawiający, w przedmiotowym postępowaniu, opisał przedmiot zamówienia zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3. W Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych zawarto, na podstawie odpowiednich norm, wymagania zawierające odpowiednie, wymagane parametry, minimalne lub maksymalne. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych pozycji równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do opisanych w SST, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę pozycje muszą posiadać parametry techniczne spełniające minimalne lub maksymalne parametry podane przez Zamawiającego w SST oraz posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. Opis proponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania są równoważne w stosunku do opisanego przez Zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub dwóch zadań wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 20.000,00 zł, (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) na Zadanie nr 1 oraz 4 000,00 (słownie złotych: cztery tysiące 00/100) na Zadanie nr 2. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej winno być wniesione do Zamawiającego w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego poprzez Platformę. Oryginał dokumentu elektronicznego to dokument w formie elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych ze strony Gwaranta. Warunku tego nie spełnia skan dokumentu opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 7. W przypadku składania oferty w formie pisemnej zgodnie z pkt XI ppkt 18 SIWZ, wadium w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w oryginale. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2015 poz. 128 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z wykonawców - z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: a) dowód wniesienia wadium. b) ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) c) Załącznik do druku oferty dot. rozwiązań równoważnych (w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych). d) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego (dokument w formie elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym podmiotu udostępniającego zasoby). W przypadku złożenia oferty w formie pisemnej zobowiązanie należy złożyć w oryginale podpisane przez podmiot udostępniający zasoby. e) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. f) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach