Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji istniejące wewnętrznej wodociągowej instalacji hydrantowej do celów przeciwpożarowych w budynkach C,E i F SPSK w Otwocku

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7794031 w. 477 , fax. 022 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2012-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy
    ul. Konarskiego 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7794031 w. 477, fax. 022 7794031 w. 477
    REGON: 00029015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji istniejące wewnętrznej wodociągowej instalacji hydrantowej do celów przeciwpożarowych w budynkach C,E i F SPSK w Otwocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie modernizacji istniejące wewnętrznej wodociągowej instalacji hydrantowej do celów przeciwpożarowych w budynkach C,E i F SPSK w Otwocku Przedmiot zamówienia Modernizacja istniejącej wewnętrznej instalacji hydrantowej polegająca na demontażu istniejących hydrantów, montażu nowych podejść hydrantowych, montażu zaworów oraz nowych hydrantów (grubość skrzynki hydrantowej niewiększa niż 20cm) wraz z wężami o długości 30m. Odtworzenie zlikwidowanego podejścia hydrantowego dla jednego hydrantu i zamontowanie nowego hydrantu. Wykonanie próby szczelności, wydajności oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, zaopiniowanie wykonanej dokumentacji powykonawczej przez rzeczoznawcę do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych. Ogólny zakres zamówienia 1. Demontaż istniejących wewnętrznych hydrantów przeciwpożarowych - 22 szt. 2. Montaż nowych podejść hydrantowych (redukcja średnicy, dopasowanie do wymaganej wysokości i usytuowania skrzynki hydrantowej, grubość skrzynki hydrantowej nie większa niż 20cm - 22 szt. 3. Odtworzenie podejścia o dł. 3m po zlikwidowanym hydrancie - 1 szt. 4. Zamontowanie zaworów hydrantowych - 23 szt. 5. Montaż nowych hydrantów wraz z wężami 30m, grubość skrzynki hydrantowej nie większa niż 20cm - 23 szt. (w tym co najmniej 1 szt. podtynkowa , reszta montaż nawierzchniowy) 6. Prace wykończeniowe, likwidacja otworów po starych hydrantach, uzupełnienie ubytków tynku, malowanie ściany wokół hydrantu (nie więcej niż 15-20 cm od hydrantu), wywóz i utylizacja odpadów. 7. Wykonanie próby szczelności instalacji, pomiary wydajności hydrantów, 8. Wykonanie dokumentacji powykonawczej przez uprawnionego projektanta instalacji sanitarnych, zaopiniowanie wykonanej dokumentacji powykonawczej przez rzeczoznawcę do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych. (Do wykonania dokumentacji powykonawczej szpital udostępni rzuty kondygnacji w formacie PDF) 9. Przekazanie wykonanej zmodernizowanej instalacji wewnętrznej hydrantów przeciwpożarowych do eksploatacji 10. Przekazanie dokumentacji (deklaracje zgodności na hydranty wewnętrzne wraz z wężami, karty gwarancyjne, protokoły pomiarowe, instrukcje obsługi). Wykaz hydrantów przewidzianych do modernizacji: - Budynek C - 2 hydranty (w tym 1 podtynkowy) - Budynek E - 16 hydrantów - Budynek F - 5 hydrantów (w tym 1 do odtworzenia) Wymagania techniczno-materiałowe przedmiotu oferty; 1. Zamontowanie hydrantów wewnętrznych ppoż DN 25 o długości węża półsztywnego 30 m wraz z prądownicą o głębokości skrzynki hydrantowej nie większej niż 20 cm dla hydrantów zawieszanych. 2. Prace montażowe mogą być wykonywane w godzinach 7:00 - 20:00 w dni robocze i dni wolne od pracy. Gwarancja: 36 miesięcy od daty odbioru
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453324007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 953,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt trzy złote). Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. w gwarancjach bankowych w gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w formie poręczeń i lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale. Wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać na rachunek bankowy Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy, 05-400 Otwock ul. Konarskiego 13, PKO BP XII/O w Otwocku Nr 58 1020 1127 0000 1602 0013 3884 z podaniem w tytule wpłaty numeru sprawy, - SIWZ (DZP/21/2012) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Zamawiający zatrzyma wadium z odsetkami również w sytuacji, gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zwraca wadium wniesione w formie pieniężnej wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach