Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji instalacji wentylacji pływalni przy ul. Droga Dębińska 10 c w Poznaniu.

Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 61871 Poznań, ul. Królowej Jadwigi
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8355000, 8355063 , fax. 618 330 087
  • Data zamieszczenia: 2018-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego
    ul. Królowej Jadwigi
    61871 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8355000, 8355063, fax. 618 330 087
    REGON: 32785300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji instalacji wentylacji pływalni przy ul. Droga Dębińska 10 c w Poznaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji instalacji wentylacji pływalni przy ul. Droga Dębińska 10 c w Poznaniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy zakres określają opracowania: dokumentacja wykonawcza, przedmiar oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wg poniższego zestawienia: 1) 23/496 Przedmiar robót; 2) 23/495 Dokumentacja wykonawcza; 3) 23/469 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3.Wymagania dotyczące robót: a) Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, pod nadzorem technicznym, z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i ppoż. dla tego rodzaju robót budowlanych. b) Przy wykonywaniu robót należy stosować materiały, wyroby i elementy oraz wbudowywać urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na obszarze RP, posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty. c) Użyte nazwy handlowe w dokumentacji wykonawczej i przedmiarach należy traktować jako formę określenia rodzaju i jakości oraz standardu zastosowanych materiałów i wyposażenia. Wszystkie wskazania z nazwy: wyrobów, urządzeń w przedmiarach i dokumentacji wykonawczych czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. d) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia tj. dokumentacji wykonawczej oraz przedmiarze robót. e) Roboty prowadzone będą na obiekcie czynnym, prace należy przewidzieć w godzinach od 22:15 do 5:00 do końca czerwca, w pozostałym okresie w godzinach od 21:00 do 5:00. W I połowie sierpnia 2018r. (przez okres dwóch tygodni) Zamawiający przewiduje przerwę techniczną w użytkowaniu obiektu (basen napełniony wodą), wówczas prace mogą być realizowane przez całą dobę. f) W ramach obowiązków należy uwzględnić codzienne sprzątanie w miejscach prowadzonych prac. g) Zamawiający wymaga bezwzględnie zachowania drożności przejść na każdym etapie prowadzonych prac. h) Wykonawca musi oznakować teren prowadzenia prac budowlanych taśmami oraz tabliczkami ostrzegawczymi. i) Wykonawca powinien prowadzić prace tak, aby okres, w którym obiekt będzie pozbawiony wentylacji był jak najkrótszy, tj. przygotować materiały i urządzenia przed przystąpieniem do prac demontażowych., j) Wykonawca musi posiadać odpowiednie kwalifikacje potwierdzone doświadczeniem w pracach związanych z modernizacją instalacji wentylacji (referencje/poświadczenia z zaznaczonym zakresem robót). 4. Wymagania dotyczące wykonania i organizacji zadania a) Wykonawca zobowiązany jest do przestudiowania dokumentów umownych w celu zrozumienia zakresu robót, a także po to, by być świadomym warunków umownych i wynikających z nich następstw oraz do zapoznania się z warunkami lokalizacyjno-terenowymi placu budowy. 5. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela Zamawiającemu minimalnie 36 miesięcy gwarancji. Dodatkowy okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które opisano w części XVII SIWZ. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, lecz łącznie nie powinien on przekraczać 60 miesięcy. 6. Wymagane warunki gwarancji: - Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie określonym w umowie,- Gwarancją wykonawcy objęte są roboty, urządzenia i instalacje przez okres udzielonej gwarancji. - Gwarancje dostawców nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania zamawiającego do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobnych sformułowań. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełnienia Zamawiający będzie oczekiwał. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi złożyć szczegółową specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z wyszczególnieniem elementów (właściwości) innych równoważnych niż wymagane przez Zamawiającego. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego lub potwierdzenia równoważności zaoferowanych parametrów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia opisu technicznego w odniesieniu do zapisów w SIWZ, który musi zawierać, co najmniej nazwę, typ, model/wersje i numer katalogowy oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych dla określonych materiałów oraz zastosowanych i opisanych w dokumentacji projektowej rozwiązań technicznych, jedynie na etapie składania ofert, z zaznaczeniem, że równoważność należy rozumieć jako przedmiot zamówienia o cechach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych odpowiadających lub zbliżonych do cech technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, które umożliwią uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych - dla wykazania równoważności w prowadzonym postępowaniu Wykonawca obligatoryjnie dołącza do oferty potwierdzenie równoważności wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oraz podwykonawcy, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, aby osoby wykonujące, w zakresie realizacji zmówienia, czynności wskazane w przedmiarach robót były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.) Wykonawcy zatrudnieni w ramach umowy o pracę zobowiązani będą wykonać wszystkie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych,. Wymóg nie dotyczy m.in. dostawców materiałów budowlanych oraz kierownika robót budowlanych. 12. W związku z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień Publicznych, Zamawiający jest uprawniony do żądania od Wykonawców lub podwykonawców oświadczeń i dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych oraz nakładania sankcji z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wskazanych w pkt. 12. Wykaz dowodów potwierdzających spełnienie wymogu zatrudnienia na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu nie spełnienia wspominanego wymogu zawarty jest w § 12 Wzoru umowy - Obowiązki Wykonawcy. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 12 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 13. Z uwagi na prace odbywające się na czynnym obiekcie (basen napełniony wodą) Zamawiający proponuje, aby Wykonawca do zamontowania kanałów wyciągowych nad niecką basenową przewidział zatrudnienie pracowników pracujących na dużych wysokościach, z zabezpieczeniem na linach. Ponadto sugeruje się, aby podczas wykonywania prac zabezpieczyć lustro wody przed zabrudzeniem np: folia. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość umieszczenia poprzez zanurzenie czystego aluminiowego rusztowania w niecce basenowej, jednak pod warunkiem jego prawidłowego osadzenia, wypoziomowania oraz zabezpieczenia posadzki dna basenu przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 26 700,00 zł (dwadzieścia sześć tysięcy siedemset złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wnosi się na okres 30 dni od upływu terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi druk „Formularz oferty” wraz z załącznikami i wymaganymi dokumentami. Ofertę składa się w jednym egzemplarzu. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) Formularz ofertowy – załącznik nr 7 do SIWZ;, b) Oświadczenia – załącznik 2a, 2b do SIWZ; c) Równoważność - załącznik nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach