Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji instalacji Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12.

ZUS I Oddział w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-431 Łódź, Zamenhofa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6382740, 42 638 29 65, , fax. 42 637 52 91
  • Data zamieszczenia: 2020-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZUS I Oddział w Łodzi
    Zamenhofa 2
    90-431 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6382740, 42 638 29 65, , fax. 42 637 52 91
    REGON: 00001775600403
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji instalacji Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji instalacji Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12. 2. Zakres robót opisany jest w IV części SIWZ, na którą składają się: 2.1. Projekt 2.2. Przedmiar. 2.3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie warunku określonego w art. 22 ust. 1b pkt 1 uPzp (posiadanie kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności lub czynności, o ile wynika to z odrębnych przepisów), Wykonawcy składający ofertę winni wykazać, że posiadają zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na prowadzenie działalności gospodarczej, o której mowa w art. 4 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (t.j. Dz. U z 2019 r. poz. 1792 z późn. zm.) tj. na obrót, instalowanie oraz obsługę jonizacyjnych czujek dymu lub przedstawić oświadczenie potwierdzające, że nie są zobowiązani do posiadania takiego zezwolenia – z uzasadnieniem prawnym i faktycznym. Zezwolenie w ww. zakresie tj. na obrót, instalowanie oraz obsługę jonizacyjnych czujek dymu jest konieczne jeśli Wykonawca zaoferuje system SAP oparty o jonizacyjne czujki dymu. Jeśli natomiast zaoferuje system SAP oparty na czujkach optycznych wtedy zezwolenie może być tylko na obsługę jonizacyjnych czujek dymu, gdyż Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia musi zdemontować i oddać do utylizacji stare (zamontowane w chwili obecnej w budynku) czujki jonizacyjne. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia, warunek określony w ww. punkcie musi spełniać ten (ci) z nich, który(-rzy) będą wykonywać czynności polegające na obsłudze (demontażu i oddaniu do utylizacji) starych jonizacyjnych czujek dymu oraz na obrocie, instalowaniu i obsłudze nowych jonizacyjnych czujek dymu (jeśli zostanie zaoferowany system SAP oparty o jonizacyjne czujki dymu). Ocena spełnienia ww. warunku odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ. W przypadku nie korzystania z ww. druku, oferta musi zawierać zobowiązania Wykonawcy dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia wynikające z treści Załącznika Nr 5 do SIWZ. 2. Oryginał pełnomocnictwa albo kopia uwierzytelniona notarialnie lub poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy (tzn. zgodnie z formą reprezentacji określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika. Nie jest dopuszczalne potwierdzanie za zgodność z oryginałem treści pełnomocnictwa przez samego pełnomocnika umocowanego tymże pełnomocnictwem, radcę prawnego i adwokata. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja), zgodnie z art. 23 ust. 2 uPzp, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców. Pełnomocnictwo może wynikać z umowy podpisanej przez strony i załączonej do oferty. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z zapisami pkt 10 II części SIWZ. 4. W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na zdolnościach technicznych lub/i zawodowych innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ust. 1 uPzp - dokument potwierdzający, że będą dysponować niezbędnymi zasobami tego podmiotu, w zakresie koniecznym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wymaganej zdolności technicznej lub/i zawodowej) na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na zdolnościach technicznych lub/i zawodowych innych podmiotów winni w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zamieścić informację w tym zakresie. 5. Wykonawca składa również oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. W przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej wraz z innym Wykonawcą (-ami), który (-rzy) złożył (-li) ofertę w niniejszym postępowaniu, w celu zapobieżenia wykluczenia z postępowania wraz z ww. oświadczeniem winien złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawcy składają przedmiotowe oświadczenie w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp; oświadczenie nie jest konieczne, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta. 6. Dokumenty określone w pkt 1-4 składane są wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach