Przetargi.pl
wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej w budynku Inspektoratu ZUS w Wągrowcu

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64920 Piła, ul. Dr. Drygasa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 210-57-00 , fax. 67 212-22-38
  • Data zamieszczenia: 2018-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile
    ul. Dr. Drygasa 7
    64920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 210-57-00, fax. 67 212-22-38
    REGON: 1775600220
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej w budynku Inspektoratu ZUS w Wągrowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej w Inspektoracie ZUS w Wągrowcu przy ul. Przemysłowej 11 polegającej na wymianie oświetlenia wraz z wymianą sufitów podwieszanych oraz przebudową tablic rozdzielczych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa w skład której wchodzą: a) Projekt wykonawczy modernizacji instalacji elektrycznej w Inspektoracie ZUS w Wągrowcu przy ul. Przemysłowej 11 branża elektryczna, b) Przedmiar – modernizacja instalacji oświetlenia w Inspektoracie ZUS w Wągrowcu, c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – modernizacja instalacji elektrycznych w Inspektoracie ZUS w Wągrowcu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty wypełniony z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 4) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, określające zakres umocowania pełnomocnika. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach