Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji instalacji ciepłej wody użytkowej i wody basenowej w Krytej Pływalni w Brzesku z wykorzystaniem układu solarnego

Burmistrz Brzeska ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 68 63 100 , fax. 0-14 66 305 45
  • Data zamieszczenia: 2013-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Brzeska
    ul. Głowackiego 51 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 0-14 68 63 100, fax. 0-14 66 305 45
    REGON: 00052390400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji instalacji ciepłej wody użytkowej i wody basenowej w Krytej Pływalni w Brzesku z wykorzystaniem układu solarnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA na zadanie: WYKONANIE MODERNIZACJI INSTALACJI CIEPŁEJ WODY UŻYTKOWEJ I WODY BASENOWEJ W KRYTEJ PŁYWALNI W BRZESKU Z WYKORZYSTANIEM UKŁADU SOLARNEGO PRZEDMIOT I ZAKRES OPRACOWANIA Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określa dokumentacja techniczna : projekt budowlano-wykonawczy, projekt architektoniczno-budowlany -Konstrukcja wsporcza kolektorów słonecznych, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią integralną część niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. CPV - 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, CPV - 4041100-6 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła, CPV- 45310000-3 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja przygotowania wody basenowej oraz przygotowania ciepłej wody użytkowej w oparciu o zastosowanie systemu solarnego w Pływalni w Brzesku. Projektowany system solarny jest zasilany przez baterię 120 kolektorów słonecznych zamontowanych na terenie przyległym do budynku Pływalni za pomocą odpowiedniej konstrukcji wsporczej. System solarny dzieli się na zasadnicze dwa podsystemy pracujące na dwóch oddzielnych stacjach solarnych. Stacja solarna S1 obsługuję zespół 78 kolektorów słonecznych, natomiast stacja S2 zespół 42 kolektorów słonecznych. Za stacjami solarnymi obydwa obiegi się łączą zasilając gorącym glikolem wężownice w zbiornikach ciepłej wody użytkowej a po osiągnięciu w nich zadanej temperatury zasilają gorącym glikolem wymienniki basenowe. Przełączenie układów CWU oraz basenowego następuje za pośrednictwem zaworu odłączającego. Uwaga: Wykonawca winien się zapoznać z dokumentacją przetargową i zaistnienie ewentualnych niezgodności lub braków zgłosić Zamawiającemu w trybie art.38 ustawy Pzp. Inne uwarunkowania do przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza powierzenie przez wykonawcę części robót podwykonawcom pod warunkiem, że wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Szczegółowe postanowienia dotyczące powierzania robót podwykonawcom zawarte są we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do nin. SIWZ . 2. Zamawiający (na etapie składania ofert) dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń zamiennych (równoważnych), tj. o parametrach i jakości nie gorszych od parametrów zaproponowanych przez Zamawiającego, przyjętych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jej załącznikach, tj. w projekcie budowlano-wykonawczym oraz przedmiarze robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych .W ofercie należy określić parametry i producenta przyjętych materiałów i urządzeń zamiennych.Wykonawca powinien dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające parametry równoważnych wyrobów (materiałów i urządzeń), a w przypadku kolektorów słonecznych dostarczyć sprawozdanie z badań proponowanego typu kolektora słonecznego przeprowadzonych zgodnie z normami PN EN-12975-1 : 2004, PN EN-12975-2: 2002, PN EN-12975-2/ac:2005, lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, wykonanych przez akredytowane laboratorium badawcze oraz dostarczyć aktualny certyfikat zgodności wydany przez akredytowaną Jednostkę Certyfikującą. W przypadku zastosowania zamiennych materiałów i urządzeń wykonawca własnym staraniem i kosztem dostosuje (przeprojektuje, zaktualizuje) dokumentację projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych do nowych rozwiązań w niezbędnym zakresie. Autor zmienionej dokumentacji zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że przyjęte materiały, urządzenia i rozwiązania są nie gorsze (równoważne). Zmiany wprowadzone przez wykonawcę nie mogą skutkować wydłużeniem terminu realizacji zamówienia i nowymi decyzjami administracyjnymi. Ciężar udowodnienia, że wyroby (materiały i urządzenia) są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego, spoczywa na wykonawcy. W takim przypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały i urządzenia do użytkowania, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Zastosowane materiały i urządzenia zastępcze winny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie. 3. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej obiektów objętych zamówieniem. O zamiarze dokonania wizji lokalnej należy powiadomić Zamawiającego na co najmniej dzień przed planowaną wizytą. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest,w terminie 14 dni od daty podpisania umowy, dostarczyć Zamawiającemu szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia, który po zatwierdzeniu przez Zamawiającego stanowił będzie integralną część umowy. Użycie znaków towarowych oraz nazw własnych w kosztorysie przedmiarze lub specyfikacji technicznej wykonania robót oraz przypadkowo w opisie przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 3 upzp skutkuje każdorazowo takiemu wskazaniu koniecznością zastosowania wobec takiego zapisu określenia -lub równoważny-
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości; 10.000,00 PLN ( słownie : dziesięć tysięcy złotych 00/100 PLN ) zgodnie z art. 45 i art 46 upzp oraz punktem 8 siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl - menu: PRZETARGI/zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach