Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów w zakresie aktualizacji użytków gruntowych oraz uzupełnienia danych ewidencyjnych dotyczących budynków i lokali dla gminy Lubanie wraz ze zmianą nośnika mapy ewidencyjnej z analogowego na numeryczny i utworzeniem obiektów budynkowych w mapie numerycznej

Powiat Włocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Cyganka 28
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 230 46 00 , fax. 54 230 46 71
  • Data zamieszczenia: 2012-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Włocławski
    ul. Cyganka 28 28
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 230 46 00, fax. 54 230 46 71
    REGON: 91086855300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wloclawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów w zakresie aktualizacji użytków gruntowych oraz uzupełnienia danych ewidencyjnych dotyczących budynków i lokali dla gminy Lubanie wraz ze zmianą nośnika mapy ewidencyjnej z analogowego na numeryczny i utworzeniem obiektów budynkowych w mapie numerycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów w zakresie aktualizacji użytków gruntowych oraz uzupełnienia danych ewidencyjnych dotyczących budynków i lokali dla gminy Lubanie wraz ze zmianą nośnika mapy ewidencyjnej z analogowego na numeryczny i utworzeniem obiektów budynkowych w mapie numerycznej. 1. Zakres prac obejmuje: Opracowaniem objęty jest cały obszar gminy Lubanie w jej granicach administracyjnych, położony w powiecie włocławskim, województwo kujawsko-pomorskie. Obszar opracowania: 18 obrębów ewidencyjnych gminy Lubanie. Szacowana liczba budynków na obiekcie wynosi ok. 3500. Szacowana liczba lokali: 50. Szacowana liczba budynków na całym obiekcie określona została na podstawie mapy numerycznej. Liczba ta może się różnić od realnej liczby budynków. Różnica ta wynika z uwagi na to, że nie wszystkie budynki, lub całe siedliska są zamierzone i wykazane na mapie. 2. Cel opracowania: a) modernizacja części opisowej (prowadzonej w systemie EWOPIS) i kartograficznej (prowadzonej w systemie EWMAPA) operatu ewidencji gruntów w celu dostosowania jej do wymogów rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. - w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. Nr 38, poz.454) i doprowadzenie ich do zgodności ze stanem prawnym oraz faktycznym, b) zmiana nośnika mapy analogowej na mapę numeryczną ewidencji gruntów i budynków o pełnej treści (opracowanej w skali bazowej 1:5000) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, c) założenie cyfrowej części opisowej w zakresie ewidencji budynków i lokali (w systemie EWOPIS) i części kartograficznej (w systemie EWMAPA), d) wykonanie wektoryzacji w zakresie treści map glebowo-rolniczych dla poszczególnych obrębów ewidencyjnych, e) skanowanie i wpasowanie w PUWG 2000 analogowych map sytuacyjno-wysokościowych, f) opracowanie wyników pomiaru w państwowym układzie współrzędnych 2000. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Warunki techniczne wykonania modernizacji ewidencji gruntów w zakresie aktualizacji użytków gruntowych oraz uzupełnienia danych ewidencyjnych dotyczących budynków i lokali dla gminy Lubanie wraz ze zmianą nośnika mapy ewidencyjnej z analogowego na numeryczny i utworzeniem obiektów budynkowych w mapie numerycznej, stanowiące załącznik nr 1 do specyfikacji (SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713543007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 10 maja 2012 r. do godz. 10:00, wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące i 00/100 złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wloclawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach