Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębu ewidencyjnego Lutocin, gm. Lutocin.

Starostwo Powiatowe Żuromin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-300 Żuromin, Plac Piłsudskiego 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6574700 , fax. 023 6573535
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe Żuromin
    Plac Piłsudskiego 4 4
    09-300 Żuromin, woj. mazowieckie
    tel. 023 6574700, fax. 023 6573535
    REGON: 13038184300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin-powiat.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębu ewidencyjnego Lutocin, gm. Lutocin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębu ewidencyjnego Lutocin, gm. Lutocin. Przedmiot zamówienia winien być wykonany w najnowszej wersji programów EWMAPA dla WINDOWS i EWOPIS dla WINDOWS. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1) powierzchnia obrębu - 959 ha, 2) ilość działek - 773, 3) ilość jednostek rejestrowych - 345, 4) szacunkowa ilość budynków - 800, 5) Szacunkowa ilość lokali - 10
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu wymaga się wniesienia wadium w wysokości 2000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonanwcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie usług geodezyjno-kartograficznych. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności : a) minimum 2 osoby z uprawnieniami zawodowymi w zakresie 1 i 2 ( jedną z zakresu 1 i jedną z zakresu 2), o których mowa w ustawie z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005r., Nr 240, poz. 2027, ze zm.), w tym jedną z wykształceniem wyższym, b) minimum 1 osobę posiadającą upoważnienie do wykonywania klasyfikacji gruntów na terenie województwa mazowieckiego. 3. Wykonali co najmniej dwie prace geodezyjne związane z modernizacją ewidencji gruntów lub założenia ewidencji budynków i lokali o charakterze i obszarze porównywalnym z przedmiotowym zamówieniem. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustwy). 6. Wyrażają zgodę na 30 dniowy termin płatności za wykonaną usługę od daty odbioru końcowego. 7. Wniosą wadium
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą złożyć: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie zbieżnym z przedmiotem zamówienia, z którego wynikałoby prowadzenie działalności w zakresie usług geodezyjno-kartograficznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 6. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuromin-powiat.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach