Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków dla obrębów: Baczki, Brzuza, Samotrzask gm. Łochów w powiecie węgrowskim

Starostwo Powiatowe w Węgrowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-100 Węgrów, ul. Przemysłowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7922617 , fax. 7922617 w. 145
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Węgrowie
    ul. Przemysłowa 5 5
    07-100 Węgrów, woj. mazowieckie
    tel. 025 7922617, fax. 7922617 w. 145
    REGON: 71158666200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegrowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków dla obrębów: Baczki, Brzuza, Samotrzask gm. Łochów w powiecie węgrowskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr I. Zamówienie polega na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i założeniu ewidencji budynków dla obrębów Brzuza i Samotrzask gm. Łochów zgodnie z załączonymi projektami modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz dołączonymi warunkami technicznymi modernizacji ewidencji gruntów i budynków. Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym kolejność wykonywanych prac. Szacunkowa liczba budynków wynosi około 1264. Zadanie nr II. Zamówienie polega na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i założeniu ewidencji budynków dla obrębu Baczki gm. Łochów zgodnie z załączonymi projektami modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz dołączonymi warunkami technicznymi modernizacji ewidencji gruntów i budynków. Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym kolejność wykonywanych prac. Szacunkowa liczba budynków wynosi około 1782. Podany szacunkowy zakres prac posiada charakter orientacyjny i może ulec zmianie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1: 1000, 00 PLN (słownie: tysiąc złotych 00,100), Zadanie 2: 1200, 00 PLN (słownie: tysiąc dwieście złotych 00,100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony i podpisany formularz ofertowy dla danego zadania, dowód wniesienia wadium, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki, należy dodatkowo dołączyć umowę spółki. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki na podstawie art. 22 ust. 1 aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi z wyjątkiem przypadków, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwegrowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach