Powiat Średzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Średzkiego ogłasza przetarg
- Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Daszyńskiego 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 2858051 , fax. 061 2853252
- Data zamieszczenia: 2009-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Średzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Średzkiego
ul. Daszyńskiego 5 5
63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
tel. 061 2858051, fax. 061 2853252
REGON: 63127659300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.srodawlkp-powiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegającej na założeniu ewidencji budynków i lokali dla miasta Środa Wlkp., powiat średzki, województwo wielkopolskie obejmującej 3 arkusze ewidencyjne o numerach 9, 9a i 13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegającej na założeniu ewidencji budynków i lokali dla miasta Środa Wlkp., powiat średzki, województwo wielkopolskie obejmującej 3 arkusze ewidencyjne o numerach 9, 9a i 13. Powierzchnia, która jest objęta arkuszami ewidencyjnymi o numerach 9, 9a i 13 zajmuje obszar 115 ha. Na obszarze tym znajduje się szacunkowo od 1200 do 1660 budynków. Obszar 115 ha stanowi 6,4% całego obszaru miasta Środa Wlkp - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713543007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie niniejszego przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodawlkp-powiat.pl/bip/php pkt menu Przetargi - Ogłoszenia o przetargach
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozliczenie ksiąg wieczystych i sporządzenie dokumentów geodezyjnych
Dodano: 2016-07-19 - Ustalenie podstawy prawnej nabycia na rzecz Skarbu Państwa działek
Dodano: 2016-07-18 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków - opracowanie danych ewidencyjnych budynków i lokali - dla obrębu Jeziorki w Gminie Kaczory
Dodano: 2016-02-25 - Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Pępowo. Etap I. Jednostka ewidencyjna: 300404_2 Pępowo. Obręby: 300404_2.0001 Babkowice, 300404_2.0003 Gębice, 300404_2.0004 Krzekotowice, 300404_2.0005 Krzyżanki, 300404_2.0006 Ludwinowo, 300404_2.0008 Pępowo, 300404_2.0009 Siedlec, 300404_2.0010 Skoraszewice
Dodano: 2016-02-23 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków - opracowanie danych ewidencyjnych budynków i lokali - dla 16 obrębów gminy Szydłowo (obręby ewidencyjne: od 63 do 72, od 77 do 81 oraz 86)
Dodano: 2016-01-21 - Porównanie bazy danych ewidencji gruntów i budynków (EGiB) z elektroniczną bazą ksiąg wieczystych (KW)
Dodano: 2015-11-12 - Ustalenie podstawy prawnej nabycia na rzecz Skarbu Państwa działek
Dodano: 2015-10-20 - Rozliczenie ksiąg wieczystych i sporządzenie dokumentów geodezyjnych
Dodano: 2015-09-10 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Wydartowo gmina Bojanowo
Dodano: 2015-08-27 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla 5 obrębów położonych na terenie gminy Pniewy
Dodano: 2015-08-13