Przetargi.pl
wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz zmiany nośnika mapy zasadniczej dla obrębów Dulcza Wielka, Janowiec, Żarówka (zadanie nr 1) oraz dla obrębów Dąbie, Dąbrówka Wisłocka i Zdziarzec (zadanie nr 2) połozonych w gminie Radomysl Wielki, powiat mielecki, województwo podkarpackie,

Starosta Powiatu Mieleckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7800400 , fax. 017 7800402
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starosta Powiatu Mieleckiego
    ul. Sękowskiego 2b 2b
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7800400, fax. 017 7800402
    REGON: 69058724900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-mielecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz zmiany nośnika mapy zasadniczej dla obrębów Dulcza Wielka, Janowiec, Żarówka (zadanie nr 1) oraz dla obrębów Dąbie, Dąbrówka Wisłocka i Zdziarzec (zadanie nr 2) połozonych w gminie Radomysl Wielki, powiat mielecki, województwo podkarpackie,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz zmiany nośnika mapy zasadniczej dla obrębów Dulcza Wielka, Janowiec, Żarówka (zadanie nr 1) oraz dla obrębów Dąbie, Dąbrówka Wisłocka i Zdziarzec (zadanie nr 2) połozonych w gminie Radomysl Wielki, powiat mielecki, województwo podkarpackie,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: a) wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 prac w zakresie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz 2 prac dotyczących wykonania numerycznych map zasadniczych - każda z prac o wartości nie mniejszej niż połowa wartości pracy stanowiącej przedmiot oferty w danym zadaniu, b) wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 10 geodetów w ramach umowy o pracę; wymagane posiadanie uprawnień zawodowych przez pracowników inżynieryjno - technicznych zwłaszcza w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczania, podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych w tym co najmniej 3 uprawnienia w zakresie określonym w art.43 ust.1 oraz co najmniej 5 uprawnień w zakresie określonym w art.43 ust.2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. c) wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, d) wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia. e) na wykonane prace będące przedmiotem zamówienia wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz załączonych do niej dokumentów i oświadczeń
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik 3 do SIWZ b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, c)zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed wyznaczonym terminem składania ofert. d)zaświadczenie z ZUS-u (lub KRUS) o płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed wyznaczonym terminem składania ofert, e)oświadczenie dotyczące spełniania przez oferenta warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. f)sporządzony przez oferenta wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 2 prac w zakresie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz 2 prac dotyczących wykonania numerycznych map zasadniczych, zawierający nazwę, zakres, wartość (każda z prac o wartości nie mniejszej niż połowa wartości pracy stanowiącej przedmiot oferty w danym zadaniu) i czasokres wykonywania powyższych robót, potwierdzonych referencjami, g) wykaz posiadanego przez oferenta sprzętu geodezyjnego i komputerowego, programów komputerowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami oraz udokumentowaniem posiadania licencji. h)wykaz średniorocznego zatrudnienia pracowników na stanowiskach geodetów w ramach umowy o pracę w latach 2007, 2008 i 2009 roku - wymagane zatrudnienie, co najmniej 10 geodetów zatrudnionych w ramach umowy o pracę. i)wykaz uprawnień zawodowych posiadanych przez pracowników inżynieryjno - technicznych wykonawcy uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, zwłaszcza w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczania, podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, w tym co najmniej 3 uprawnienia w zakresie określonym w art.43 ust.1 oraz co najmniej 5 uprawnień w zakresie określonym w art.43 ust.2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. j) upoważnienie dla zamawiającego do zasięgania opinii o oferencie w urzędach, firmach i instytucjach, które wydały stosowne referencje, dla których wykonawca wykonał zamówienie. k)w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców należy przedłożyć informację na temat części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcą, l)dokumenty dodatkowe w przypadku składania oferty wspólnej : Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszyscy członkowie konsorcjum muszą złożyć dokumenty wymienione w pkt. b,c,d,e podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania danego podmiotu oraz przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu wiodącego. m)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8 ppkt. b,c i d składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio ,że : 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż przed upływem 6 miesięcy od dnia składania ofert 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument wystawiony nie wcześniej niż przed upływem 6 miesięcy od dnia składania ofert 3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument wystawiony nie wcześniej niż przed upływem 3 miesięcy od dnia składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 8 ppkt. b,c i d zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwy organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pib.powiat-mielecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach