Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu Turze Pole, gmina Brzozów i obrębu Hłudno, gmina Nozdrzec

Powiat Brzozowski ogłasza przetarg

  • Adres: 36-200 Brzozów, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 342 645 , fax. 134 342 645
  • Data zamieszczenia: 2020-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brzozowski
    ul. Armii Krajowej 1
    36-200 Brzozów, woj. podkarpackie
    tel. 134 342 645, fax. 134 342 645
    REGON: 37044024100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzozow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu Turze Pole, gmina Brzozów i obrębu Hłudno, gmina Nozdrzec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (EGiB), w ramach niżej ustalonych części (zadań): 1) CZĘŚĆ 1: „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Turze Pole, gmina Brzozów” Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (EGiB) oraz wykonanie niezbędnych działań harmonizujących bazy danych w obrębie ewidencyjnym: Turze Pole: Id 180201_5.0006 2) CZĘŚĆ 2: „Modernizacja ewidencji gruntów budynków obrębu Hłudno, gmina Nozdrzec” Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (EGiB) oraz wykonanie niezbędnych działań harmonizujących bazy danych w obrębie ewidencyjnym: Hłudno: Id 180206_2.0001 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Warunki techniczne (odrębne dla każdej części zamówienia) – stanowiące Zał. do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przed upływem terminu składania ofert wymaga wniesienia wadium, odpowiednio w kwocie dla poszczególnych części zamówienia: 1) CZĘŚĆ Nr 1 – 4 000, 00 PLN; 2) CZĘŚĆ Nr 2 – 1 000, 00 PLN; a potwierdzenie jego wniesienia należy dołączyć do oferty. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 1) W pieniądzu; 2) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) W gwarancjach bankowych; 4) W gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b) ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). Wymaga się, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w ustawie. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie, nie może być utrudnione. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku PEKAO S.A. I Oddział w Brzozowie Nr: 13 1240 2324 1111 0010 4331 2989. Wadium wniesione w formie pieniężnej Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć: a) Potwierdzenie wniesienia wadium, poprzez kopię przelewu bankowego, jeżeli wadium wnoszone jest w pieniądzu, lub jeżeli wadium wnoszone jest w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b) ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) – oryginał dokumentu dołączony do oferty; b) Oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 2. W przypadku Wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. Oświadczenie należy złożyć w oryginale; c) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 3 (w przypadku, gdy Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy). Zobowiązanie innego podmiotu należy złożyć w oryginale; d) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza; e) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach