Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków nr 1 miasta Kamień Pomorski oraz Skoszewo gm. Wolin z podziałem na dwa zadania.

Powiat Kamieński ogłasza przetarg

  • Adres: 72-400 Kamień Pomorski, ul. Wolińska 7b
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3823120 , fax. 091 3823121
  • Data zamieszczenia: 2013-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kamieński
    ul. Wolińska 7b 7b
    72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3823120, fax. 091 3823121
    REGON: 81177215000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkamienski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków nr 1 miasta Kamień Pomorski oraz Skoszewo gm. Wolin z podziałem na dwa zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac dotyczących modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla zadania nr 1 oraz zadania nr 2,Etap 1 Opracowanie baz danych ewidencyjnej mapy numerycznej oraz ewidencyjnych danych opisowych w zakresie obiektów gruntowych. 1.Analiza operatów geodezyjnoprawnych znajdujących się w zasobie PODGiK w Kamieniu Pomorskim, w tym wykazanych w analizie materiałów wykorzystanych w projekcie LPIS oraz przekazanych do powiatowego zasobu w okresie późniejszym, pod kątem zakresu i możliwości ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych. 2.Analiza dokumentacji znajdującej się w części geodezyjno-prawnej operatu ewidencyjnego prowadzonej w Wydziale Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Kamieniu Pomorskim pod kątem zakresu i możliwości ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych. Sporządzenie raportów z wynikami przeprowadzonych analiz. 3.Przegląd istniejącej struktury działek ewidencyjnych w dotychczasowym operacie ewidencji gruntów. 4.Analiza przebiegu granic działek ewidencyjnych w zakresie: a. jednorodności obszarów działek pod względem prawnym, b. zgodności przebiegu granic działek ewidencyjnej mapy numerycznej znajdującej się w powiatowym zasobie, z ich przebiegiem na ortofotomapie cyfrowej, c. analiza poprawności redakcji działek stanowiących drogi publiczne, linie kolejowe, wody publiczne, rowy melioracyjne z uwzględnieniem stanów prawnych nieruchomości oraz zasad wzajemnego przecinania się obiektów, d. sprawdzenie poprawności stosowanej identyfikacji działek. 5.Badanie stanów prawnych nieruchomości na podstawie ksiąg wieczystych oraz dokumentów zgromadzonych w dotychczasowym operacie ewidencyjnym; sporządzenie dokumentacji ustalenia stanów prawnych nieruchomości według par. 61 instrukcji G5. 6.Przegląd i uzgodnienie przebiegu granic obrębów nr 1 miasta Kamień Pomorski i Skoszewo oraz sąsiednich obrębów, utworzenie pliku danych dotyczących przebiegu granic w/w obrębów zgodnie z zasadami Instrukcji G5. 7.Ustalenie przebiegu oraz pomiaru granic działek według par. 37 i 38 rozporządzenia 2.1.2, dla granic wymagających zastosowania tej procedury. 8.Uzupełnienie danych ewidencyjnych dotyczących działek w nawiązaniu do ustaleń par. 60 rozporządzenia 2.1.2. 9.Terenowa weryfikacja przebiegu i oznaczeń konturów użytków gruntowych oraz konturów klasyfikacji gleboznawczej, z wykorzystaniem aktualnej ortofotomapy. 10.Pomiar zmienionych konturów użytków gruntowych. 11.Aktualizacja, wyłożenie i zatwierdzenie operatu gleboznawczej klasyfikacji gruntów wg procedury wynikającej z rozporządzenia 2.1.30. 12.Ostateczna redakcja opisów numerycznych: działek, konturów użytków gruntowych i klas gleboznawczych. 13. Uzupełnienie mapy zasadniczej elementami mapy ewidencji gruntów i budynków pozyskanymi w wyniku terenowego pomiaru geodezyjnego. 14.Opracowanie danych ewidencyjnych dla brakujących budynków. 15.Redakcja opisów numerycznych konturów budynków w bazie danych numerycznej mapy ewidencyjnej na podstawie danych pomiarowych pochodzących z pomiarów aktualizacyjnych, wykonanych w ramach modernizacji ewidencji. 16.Ostateczna redakcja numerycznej mapy ewidencyjnej z uwzględnieniem standardu treści mapy ewidencyjnej wg par.28 rozporządzenia. 17.Obliczenie pól powierzchni działek ewidencyjnych i klaso-użytków, sporządzenie wykazów porównania powierzchni działek ewidencyjnych wg wzoru nr 11 instrukcji G5. 18.Przegląd i weryfikacja danych ewidencyjnych dotyczących podmiotów ewidencyjnych oraz osób, jednostek organizacyjnych i organów, o których mowa w par. 11 ust.1 pkt. 1 i 2 rozporządzenia 2.1.2. 19.Napełnienie bazy danych opisowych prowadzonych w systemie GEO INFO. obowiązuje ostatnio zainstalowana wersja oprogramowania danymi ewidencyjnymi dotyczącymi: działek, użytków gruntowych, klas gleboznawczych, budynków oraz podmiotów i innych osób władających, pochodzącymi z prac wymienionych w pkt.1.18, edycja wymaganych raportów oraz mapy ewidencyjnej. 20.Kontrola utworzonej bazy danych ewidencyjnych przy użyciu programów: VSWDE, ASWDE, SWDE TOPO, usunięcie błędów redakcji bazy. 21.Edycja raportów, o których mowa w par. 22 i 29 rozporządzenia 2.1.2. 22.Kompletowanie projektu operatu ewidencyjnego. Obecnie, obowiązującym w zakresie tworzenia baz danych ewidencyjnych jest standard SWDE System Wymiany Danych Geodezyjnych. Jego wykorzystanie wspierają trzy podstawowe aplikacje narzędziowe: 1.A SWDE - analizator syntaktyczny i semantyczny formatu SWDE.SWING, służący do sprawdzania poprawności struktury plików SWDE oraz plików SWING, 2.V SWDE - weryfikator zawartości baz danych ewidencji gruntów i budynków w oparciu o wyprodukowane pliki SWDE, wyposażony w możliwości porównania danych dotyczących podmiotów z rejestrami państwowymi PESEL i REGON, 3.SWDE TOPO 3.0 - program kontroli poprawności topologii danych geometrycznych występujących w plikach zgodnych ze standardem wymiany danych ewidencyjnych; aplikacja SWDETOPO składa się z programu weryfikującego oraz przeglądarki umożliwiającej graficzną wizualizację wykrytych błędów. Właścicielem w/w aplikacji narzędziowych jest Główny Urząd Geodezji i Kartografii, adres: 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2. Etap 2: Opracowanie i wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego, zgodnie z Art. 24a ustawy; 1.Wyłożenie operatu opisowo-kartograficznego zwierającego: rejestr gruntów, skorowidz działek, wykaz podmiotów ewidencyjnych oraz wykaz osób i jednostek organizacyjnych i organów, o których mowa w par.11 ust. 1 pkt.1 rozporządzenia 2.1.2, do wglądu osób zainteresowanych , rozpatrzenie uwag. 2.Przekazanie bezpośrednio po upływie terminu wyłożenia materiałów geodezyjnych i kartograficznych, sporządzonych w ramach modernizacji ewidencji, do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, włączenie zmienionych danych do bazy danych ewidencyjnych, 3.Opracowanie zawiadomień o zmienionych danych ewidencyjnych wraz z niezbędną dokumentacją geodezyjną, o których mowa w par.49 rozporządzenia 2.1.2, celem przekazania do właściwego sądu rejonowego oraz organu podatkowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713541005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkamienski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach