Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji Ewidencji Gruntów i Budynków dla obszaru gminy CEWICE, województwo pomorskie, zgodnie z Projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszaru gminy CEWICE

Starostwo Powiatowe w Lęborku ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8632810 , fax. 059 8632850
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Lęborku
    ul. Czołgistów 5 5
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 059 8632810, fax. 059 8632850
    REGON: 84115175650000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-lebork.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji Ewidencji Gruntów i Budynków dla obszaru gminy CEWICE, województwo pomorskie, zgodnie z Projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszaru gminy CEWICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie modernizacji Ewidencji Gruntów i Budynków dla obszaru gminy CEWICE, województwo pomorskie, zgodnie z Projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszaru gminy CEWICE - załącznik nr 9. Powierzchnia 18 758 ha, działek 4756 ,ilość jednostek rejestrowych 2042, szacunkowa ilość budynków 2700. Zakres prac obejmuje wykonanie: ewidencji budynków na teren całej gminy , która obejmuje 14 obręby, wykonanie tej pracy podzielone jest na dwa etapy : Etap I i Etap II , czynności jakie trzeba wykonać w poszczególnych etapach są opisane w ,Projekcie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszaru gminy CEWICE stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742750000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 1.1 prowadzą działalność gospodarczą adekwatną do przedmiotu zamówienia, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia w programie turbo EWID lub w programie umożliwiającym pobranie danych EG i B w formacie SWDE oraz załadowanie różnicowego formatu SWDE do bazy EG i B z zachowanie historii zmian. 2.1 posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu I i II. 2.2 Dysponują doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie 3 zamówień z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od daty składania oferty , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień polegających na wykonywaniu modernizacji Ewidencji Gruntów i Budynków lub zamówień podobnych w systemie EWID lub innym programie. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonywanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b Każdy uczestnik wspólnej oferty musi spełniać warunek określony w pkt 1a pakt 1.1 i pakt 4 siwz. Przy ocenie spełnienia pozostałych warunków zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów. c Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formy spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP - zał. Nr 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców publicznego udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2) Aktualny opis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3) Wykaz zawierający co najmniej 3 prace realizowane z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od daty składania oferty , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień polegających na wykonywaniu modernizacji Ewidencji Gruntów i Budynków lub podobnych zamówień w systemie EWID lub w innym programie.+ referencje - zał. nr 4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenia zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego wykonawcę, który wykonywał ww prace . 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał. Nr 5. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymienione dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, dysponuje ww osobami i podmiotami. 5) Kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje osób, które będą wykonywać zamówienie, tj. świadectwa kwalifikacyjne do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji zakres I i II. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje wymaganymi osobami. 6) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakie posiada wykonawca - zał. Nr 6, W przypadku wspólnego ubiegania sie dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego wykonawcę, który dysponuje wymaganymi narzędziami i urządzeniami. Uwagi: w przypadku składania kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem należy stosować uregulowani zawarte w części III ust. 1 pkt 6 i 7 siwz. Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 pkt 1Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. W sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Dz. U. z 2004 r., Nr 71 poz. 645. 3. Inne dokumenty wymagane od wykonawcy: 1) wypełniony formularz ofertowy - druk OFERTA - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o których mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 3) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcą - wg załącznika nr 7. 4) Parafowany wzór umowy - wg załącznika nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.leborski.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną