Starostwo Powiatowe w Węgrowie ogłasza przetarg
- Adres: 07-100 Węgrów, ul. Przemysłowa 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 7922617 , fax. 7922617 w. 145
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Węgrowie
ul. Przemysłowa 5 5
07-100 Węgrów, woj. mazowieckie
tel. 025 7922617, fax. 7922617 w. 145
REGON: 71158666200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Korytnica, gmina Korytnica, powiat węgrowski - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Korytnica, gmina Korytnica, zgodnie z załączonymi projektami modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz dołączonymi warunkami technicznymi. Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym kolejność wykonywanych prac. Ilość jednostek rejestrowych: 446, Ilość działek ewidencyjnych: 832, Ilość działek budowlanych: 245, Szacowana ilość budynków: 884, Szacowana ilość lokali: 0. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki, należy dodatkowo dołączyć umowę spółki. 2. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 4 /załącznik nr 2/; 3. aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi z wyjątkiem przypadków, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. wypełniony i podpisany formularz ofertowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwegrowski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetworzenie danych i wykonanie zbiorczych ocen jakości powietrza w Polsce na podstawie badań Państwowego Monitoringu Środowiska, wg prawa krajowego i wymagań sprawozdawczości europejskiej w 2015 r
Dodano: 2015-03-30 - Digitalizacja zasobów archiwalnych PWSFTviT (nr sprawy: NInA_PN_14_2013)
Dodano: 2013-11-15 - WYKONANIE PRAC POLEGAJĄCYCH NA PRZETWORZENIU MAP GLEBOWO - ROLNICZYCH Z OBSZARU POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO DO POSTACI WEKTOROWEJ OBIEKTOWEJ
Dodano: 2013-09-02 - Przygotowanie danych pomiarowych z modernizacji podstawowej osnowy geodezyjnej do zasilenia Centralnego Banku Osnów Podstawowych - Numer referencyjny: ZP/BO-4-2500-21/GI-2500-600-35/2013
Dodano: 2013-06-14 - Digitalizacja zbiorów audialnych Radia Łódź
Dodano: 2013-05-13 - Usługa reprocessingu danych sejsmicznych 2D z rejonu basenu lubelskiego
Dodano: 2013-01-21 - Digitalizacja zbiorów audialnych Radia Łódź
Dodano: 2012-11-09 - Świadczenie usług wprowadzania 1600 kompletów zestawów danych egzaminacyjnych do testowego systemu standaryzacji egzaminu OnLine oraz danych autoryzacyjnych do wymienionych zestawów według ściśle określonej metodyki i technologii w ramach projektu Modernizacja egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III, Działanie 3.2. realizowanych przez Centralną Komisję Egzaminacyjną z siedzibą w Warszawie
Dodano: 2012-05-31 - Archiwizacja i analiza danych ze stacji ciągłych pomiarów ruchu w latach 2010 - 2011
Dodano: 2011-08-24 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla części gminy Grębków, powiat węgrowski, obręb: Grodzisk, Polków Sagały, Suchodół, Ziomaki
Dodano: 2010-07-12