Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu 0004 – Gołowierzchy w jednostce ewidencyjnej 061109_2 gmina Trzebieszów w powiecie łukowskim

Powiat Łukowski ogłasza przetarg

  • Adres: 21400 Łuków, ul. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 982 203 , fax. 257 987 491
  • Data zamieszczenia: 2017-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łukowski
    ul. Józefa Piłsudskiego 17
    21400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 257 982 203, fax. 257 987 491
    REGON: 71158656700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu 0004 – Gołowierzchy w jednostce ewidencyjnej 061109_2 gmina Trzebieszów w powiecie łukowskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu 0004 – Gołowierzchy w jednostce ewidencyjnej 061109_2 gmina Trzebieszów w powiecie łukowskim. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi określonymi w załączniku nr 9 do SIWZ – Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu 0001 – Gołowierzchy, w jednostce ewidencyjnej gmina Łuków, w powiecie łukowskim. W I etapie wykonywanych prac należy pozyskać dane dotyczące przebiegu granic działek ewidencyjnych, użytków gruntowych i konturów klasyfikacyjnych oraz pozyskać dane dotyczące położenia budynków oraz ich dane opisowe. W II etapie należy przygotować projekt operatu opisowo-kartograficznego w celu przeprowadzenia procedury wyłożenia i aktualizacji operatu ewidencyjnego, stosownie do zapisów art.24a ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne oraz wprowadzić wyniki pomiaru do baz danych ewidencji gruntów i budynków prowadzonych w systemie opisowym ERGO KATASTER i w zbiorze graficznym ERGO EGB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71350000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: – 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42 z 2007r. poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 94 9206 0009 0004 9546 2000 0610 w Banku Spółdzielczym w Trzebieszowie. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Łukowie, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków w kancelarii pok. 209 lub dołączyć do oferty. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach