Przetargi.pl
wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali dla gminy miejsko - wiejskiej Susz (obszar wiejski).

Starostwo Powiatowe w Iławie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6490742 , fax. 089 6496600
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Iławie
    ul. Gen. Wł. Andersa 2a 2a
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6490742, fax. 089 6496600
    REGON: 51075081200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ilawa-sp.bip.wm.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali dla gminy miejsko - wiejskiej Susz (obszar wiejski).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali dla gminy miejsko - wiejskiej Susz ( obszar wiejski). Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29. 03. 2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454) zadanie polega na wykonaniu następujących prac: a)inwentaryzacja wszystkich budynków na terenie gminy miejsko wiejskiej Susz ( obszar wiejski ), wykonanie obmiaru budynków - pomiar miar czołowych, generalnie położenie budynków pozyskujemy z rastra mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:1000, budynki brakujące, tzn. istniejące w terenie a nie wykazane na mapie zasadniczej zamierzamy na poziomą osnowę geodezyjną; b)obliczenie powierzchni zabudowy budynków na podstawie pomierzonych miar czołowych; c)sporządzenie kart ewidencyjnych budynków i lokali, zgodnie z instrukcja G5; d)uzupełnienie map zasadniczych o nowo pomierzone budynki; e)uzupełnienie funkcjonujących systemów informatycznych, tzn. Ewopis 3.20 i Ewmapa 8.XX; f)sporządzenie operatu geodezyjno - prawnego. Warunki techniczne i rzeczowy zakres zamówienia. instrukcja techniczna G-5 - Ewidencja gruntów i budynków, instrukcja K-1 - Podstawowa mapa kraju, wytyczne techniczne K-1.2 - Mapa zasadnicza. Aktualizacja i modernizacja, instrukcja techniczna G-4 - Pomiary sytuacyjne i wysokościowe, instrukcja techniczna O-1 - Ogólne zasady wykonywania prac geodezyjnych, instrukcja techniczna O-2 - Ogólne zasady opracowania map dla celów gospodarczych, instrukcja techniczna O-3 - zasady kompletowania dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. Charakterystyka obiektu: Gmina miejsko - wiejska w Powiecie Iławskim ( obszar wiejski ) Powierzchnia jednostki ewidencyjnej: 25 188 ha (pow. geodezyjna 25905ha). Liczba obrębów: 38. Liczba działek w jednostce ewidencyjnej: 7349. Liczbę budynków określono na podstawie numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków oraz ortofotomapy - 3425 budynków. Ze względu na fakt, że zdarzają się przypadki gdy budynek na mapie stanowi jeden obiekt, a podczas kontroli terenowej, zgodnie z kryteriami wynikającymi z rozporządzenia, okazuje się, że są to dwa lub więcej budynków, szacujemy liczbę budynków na około 4300. Skala występowania tego rodzaju przypadków jest niemożliwa do dokładnego ustalenia bez policzenia i klasyfikacji w terenie. Liczba lokali - po konsultacjach w Urzędzie Gminy i Miasta Susz, szacujemy na około 300. Ilość arkuszy map zasadniczych z budynkami w skali 1: 1000 ,1: 500 - około 470 arkuszy i mapy nieznormalizowane - wstęgi - 23 mapy.Ewentualna rozbieżność pomiędzy liczbą budynków i lokali faktycznie - wynikowo zaewidencjonowanych a szacunkowo określonych w specyfikacji, nie stanowi podstaw do jakichkolwiek dodatkowych roszczeń finansowych zarówno przez Zamawiającego jak również Wykonawcę. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, w tym watunki techniczne i sposób realizacji prac określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713543007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, a więc: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: -W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1 Wykonawca przedkłada aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -W zakresie spełniania warunku wskazanego w pkt 2. W zakresie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać, że dysponuje minimum dwiema osobami z uprawnieniami zawodowymi nadanymi przez Głównego Geodetę Kraju (Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa lub Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji) w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne. -W zakresie warunku wskazanego w pkt. 3 ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.1.1. SIWZ. -W zakresie warunku wskazanego w pkt 4. Wykonawca musi wykazać, iż nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń [wymienionych w części 6 siwz] zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania. Uwaga! Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym na załączniku Nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty i oświadczenia: 1. OŚWIADCZENIA: 1.1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określo-nych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 1 do formularza ofertowego; 2. DOKUMENTY potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków, o których mowa w części 5. SIWZ: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia spo-łecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2.3.Wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nie czynności oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do formularza ofertowego. 2.4.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. POZOSTAŁE DOKUMENTY: 3.1. Formularz cenowy 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo-spolitej Polskiej: 4.1. zamiast dokumentu określonego w pkt 2.1. i 2.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłania ofert oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej iż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ilawa-sp.bip-wm.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach