Przetargi.pl
wykonanie modernizacji ewidencji grudntów i budynków oraz zmiana nośnika mapy zasadniczej dla obrębów : Dulcza Mała, Partynia, Pień, Podborze i Zgórsko

Starosta Powiatu Mieleckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7800400 , fax. 017 7800402
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starosta Powiatu Mieleckiego
    ul. Sękowskiego 2b 2b
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7800400, fax. 017 7800402
    REGON: 69058724900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-mielecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie modernizacji ewidencji grudntów i budynków oraz zmiana nośnika mapy zasadniczej dla obrębów : Dulcza Mała, Partynia, Pień, Podborze i Zgórsko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie modernizacji ewidencji grudntów i budynków oraz zmiana nośnika mapy zasadniczej dla obrębów : Dulcza Mała, Partynia, Pień, Podborze i Zgórsko (obręb obejmuje powierzchnię 4736 ha, 6753 działek i 2320 budynków)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 prac w zakresie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz 2 prac dotyczących wykonania numerycznych map zasadniczych - każda z prac o wartości nie mniejszej niż połowa wartości pracy stanowiącej przedmiot oferty, b)wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 10 geodetów w ramach umowy o pracę; wymagane posiadanie uprawnień zawodowych przez pracowników inżynieryjno - technicznych zwłaszcza w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczania, podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych zatrudnionych w ramach umowy o pracę, w tym co najmniej 4 uprawnienia w zakresie określonym w art.43 ust.1 oraz co najmniej 4 uprawnienia w zakresie określonym w art.43 ust.2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne c)wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, d)wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik 2 do SIWZ b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, c)zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed wyznaczonym terminem składania ofert. d)zaświadczenie z ZUS-u (lub KRUS) o płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed wyznaczonym terminem składania ofert, e)oświadczenie dotyczące spełniania przez oferenta warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. f)sporządzony przez oferenta wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 2 prac w zakresie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz 2 prac dotyczących wykonania numerycznych map zasadniczych, zawierający nazwę, zakres, wartość (każda z prac o wartości nie mniejszej niż połowa wartości pracy stanowiącej przedmiot oferty w danym zadaniu) i czasokres wykonywania powyższych robót, potwierdzonych referencjami, g)wykaz posiadanego przez oferenta sprzętu geodezyjnego i komputerowego, programów komputerowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, z udokumentowaniem posiadania licencji. h)imienny wykaz zatrudnionych pracowników na stanowiskach geodetów w ramach umowy o pracę w latach 2006, 2007 i 2008 roku - wymagane co najmniej 10 geodetów zatrudnionych w ramach umowy o pracę, i)wykaz i udokumentowanie uprawnień zawodowych posiadanych przez pracowników inżynieryjno - technicznych oferenta, zwłaszcza w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczania, podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych i zatrudnionych w ramach umowy o pracę, w tym co najmniej 4 uprawnienia w zakresie określonym w art.43 ust.1 oraz co najmniej 4 uprawnienia w zakresie określonym w art.43 ust.2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. j)upoważnienie dla zamawiającego do zasięgania opinii o oferencie w urzędach, firmach i instytucjach, które wydały stosowne referencje, dla których wykonawca wykonał zamówienie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów określonych w siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach