Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Złotoryi ogłasza przetarg
- Adres: 59-500 Złotoryja, ul. Szpitalna 9/20
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8779300 , fax. 076 8779330
- Data zamieszczenia: 2010-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Złotoryi
ul. Szpitalna 9/20 9/20
59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
tel. 076 8779300, fax. 076 8779330
REGON: 00101617300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zlotoryja.prv.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE MODERNIZACJI DŹWIGU SZPITALNEGO O UDŹWIGU 500 KG. W BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA PSYCHIATRYCZNEGO W ZŁOTORYI UL. SZPITALNA 9 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule Zaprojektuj i wykonaj: a) Modernizacja dźwigu szpitalnego towarowo - osobowego o udźwigu 500 kg., 4 przystankowego, ze szczególnym uwzględnieniem osób niepełnosprawnych w budynku Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi, ul. Szpitalna 9. b) Modernizacja dźwigu towarowego o udźwigu 100 kg., 4 przystankowego (tzw. kuchennego) zainstalowanego w budynku Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi, ul. Szpitalna 9. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE ŻĄDANE
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania zadań określonych w przedmiocie zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawcy: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy P.z.p. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy P.z.p. zał. nr 2. 2. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, że wymienione prace zostały wykonane należycie - zał. nr 3. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Aktualne zaświadczenie z ZUS-u i Urzędu Skarbowego. a) oryginał lub kserokopia poświadczona przez Oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: OKRES GWARANCJI
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zlotoryja.prv.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną