Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych działka nr 76 w miejscowości Buków o długości160mb oraz modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych działka nr 182 w miejscowości Mogilany o długości 320mb

Gmina Mogilany ogłasza przetarg

  • Adres: 32-031 Mogilany, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 270 10 13 wew. 245 , fax. 122 701 677
  • Data zamieszczenia: 2019-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mogilany
    Rynek 2
    32-031 Mogilany, woj. małopolskie
    tel. 12 270 10 13 wew. 245, fax. 122 701 677
    REGON: 35155565400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mogilany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych działka nr 76 w miejscowości Buków o długości160mb oraz modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych działka nr 182 w miejscowości Mogilany o długości 320mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Do zadań Wykonawcy należało będzie wykonanie modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych działka nr 76 w miejscowości Buków o długości160mb oraz modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych działka nr 182 w miejscowości Mogilany o długości 320mb Szczegółowy zakres zamówienia określa załączony przedmiar robót -Załącznik nr 7 oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna- Załącznik nr 8 2. . Jeżeli w trakcie opracowywania oferty, Wykonawca stwierdzi brak zestawienia pewnych robót, to w ramach zapytań należy to wyjaśnić z Zamawiającym. 4. Jeżeli Wykonawca nie zgłosi braku zestawienia robót, to Zamawiający uzna, że wszystkie roboty zostały zestawione w przedmiarach i wycenione w poszczególnych pozycjach. 5. Podane w przedmiarze robót podstawy wyceny nie obowiązują. Ceny jednostkowe podane przez wykonawcę wyliczone powinny być według kalkulacji własnej. 6. Wykonawca załączy do oferty kosztorys uproszczony sporządzony zgodnie z przedmiarem robót, który jest załączony do SIWZ.(załącznik 7 przedmiar robót). 7. Zakres i jakość wykonanej usługi (robót) będzie każdorazowo potwierdzana przez Inspektora nadzoru wyznaczonego przez Zamawiającego. 8. Wykonawca zapewnia dostawę wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania robót. 9. Wykonawca zapewnia obsługę maszyn poprzez zatrudnienie operatorów posiadających odpowiednie uprawnienia. 10. Wykonawca zadania zobowiązany jest zapewnić na odcinku drogi bezpieczeństwo poruszających się pojazdów oraz właściwą organizację ruchu na okres prowadzenia robót. 11. Wszystkie materiały do wykonania przedmiotowych robót muszą być nie gorsze niż podane w dokumentacji przetargowej. Zastosowane technologie oraz użyte materiały powinny spełniać wymagania normowe przyjęte w dokumentacji . 12. Wypłata wynagrodzenia będzie realizowana na podstawie faktury końcowej. Faktura końcowa może być wystawiona po zakończeniu zadania i komisyjnym odbiorze. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury do Urzędu Gminy wraz z protokołem odbioru robót. 15. Wynagrodzenie za wykonany przedmiot zamówienia to wynagrodzenie kosztorysowe wyliczone na podstawie ilości zaplanowanych robót zestawionych w Przedmiarach robót (Załącznik nr 7 do SIWZ) i cen jednostkowych za jednostkę obmiaru 16. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji przez Wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia na okres 24, 36 lub 48 miesięcy. 17. Zadania realizowane przy udziale środków budżetu województwa małopolskiego związanych z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Oferty , Oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 SIWZ 1) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, 2) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w tym: a. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, 3) o korzystaniu przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich, 4) o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców, 7.1.2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo powinno obejmować co najmniej umocowanie do podpisania oferty i załączonych do niej oświadczeń oraz do złożenia oferty; w zależności od potrzeb pełnomocnictwo może zawierać również umocowanie do reprezentowania w całym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy Pzp), 7.1.3. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ - wzór) - jeżeli dotyczy 7.1.4. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego przedmiaru robót - (Załącznik nr 7). Cena zawarta w kosztorysie musi być zgodna z ceną ofertową. 7.1.5. Informacje zawarte w oświadczeniu (załącznik nr 2 SIWZ) będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej wykazu złożonych ofert przedłoży oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach