Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji dróg, stanowiących własność Gminy Hrubieszów polegającej na wykonaniu nawierzchni asfaltowych

Gmina Hrubieszów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. B. Prusa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0 84 696 26 81 , fax. 0 84 696 27 94
  • Data zamieszczenia: 2019-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Hrubieszów
    ul. B. Prusa 8
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 0 84 696 26 81, fax. 0 84 696 27 94
    REGON: 95036878200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji dróg, stanowiących własność Gminy Hrubieszów polegającej na wykonaniu nawierzchni asfaltowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji dróg, stanowiących własność Gminy Hrubieszów, polegającej na wykonaniu dziewięciu (odcinków) części nawierzchni asfaltowych: część nr 1 – wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze wewnętrznej (nr działki 360) w miejscowości Cichobórz (działka nr 48 – obręb geodezyjny Cichobórz RSP; działka nr 360 – obręb geodezyjny Cichobórz), które będzie polegało głównie na ułożeniu warstwy z mieszanki mineralno-asfaltowej, o średniej grubości 5 cm., szerokość nawierzchni 3,00 m i długości 408 m. część nr 2 – wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej 111108L (nr działki 179) w miejscowości Dąbrowa, które będzie polegało głównie na ułożeniu warstwy z mieszanki mineralno-asfaltowej, o średniej grubości 5 cm., szerokość nawierzchni 4,00 m i długości 489 metrów; część nr 3 - wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze we 111099L w miejscowości Dziekanów (działka nr 354), które będzie polegało głównie na ułożeniu warstwy z mieszanki mineralno-asfaltowej, o średniej grubości 5 cm., szerokość nawierzchni 4,00 m i długości 148 metrów; część nr 4 - wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej 111124L w miejscowości Kosmów (obręb geodezyjny Kosmów Kolonia, nr działki 108), które będzie polegało głównie na ułożeniu warstwy z mieszanki mineralno-asfaltowej, o średniej grubości 5 cm., szerokość nawierzchni 3,00 m i długości 215 metrów; część nr 5 - wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej 111097L w miejscowości Masłomęcz (działka nr 5), które będzie polegało głównie na ułożeniu warstwy z mieszanki mineralno-asfaltowej, o średniej grubości 5 cm., szerokość nawierzchni 3,00 m i długości 449 metrów; część nr 6 - wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej 111129L w miejscowości Mieniany (działka nr 67), które będzie polegało głównie na ułożeniu warstwy z mieszanki mineralno-asfaltowej, o średniej grubości 5 cm., szerokość nawierzchni 3,00 m i długości 600 metrów; część nr 7 - wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej 111099L w miejscowości Moniatycze Kolonia (działka nr 165), które będzie polegało głównie na ułożeniu warstwy z mieszanki mineralno-asfaltowej, o średniej grubości 5 cm., szerokość nawierzchni 3,00 m i długości 466 metrów; część nr 8 - wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze wewnętrznej (nr działki 127), w miejscowości Teptiuków które będzie polegało głównie na ułożeniu warstwy z mieszanki mineralno-asfaltowej, o średniej grubości 5 cm., szerokość nawierzchni 3,0 m i długości 282 metry; część nr 9 - wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze wewnętrznej (nr działki 594) w miejscowości Ubrodowice, które będzie polegało głównie na ułożeniu warstwy z mieszanki mineralno-asfaltowej, o średniej grubości 5 cm., szerokość nawierzchni 3,00 m i długości ok. 216 metrów; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa zał. nr 5 siwz: 5.1. Wykonanie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej na drodze wewnętrznej w m. Cichobórz; 5.2. Wykonanie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej na drodze gminnej nr 111108L w m. Dąbrowa; 5.3. – Wykonanie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej na drodze gminnej nr 111099L w m. Dziekanów; 5.4. – Wykonanie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej na drodze gminnej nr 111124L w m. Kosmów; 5.5. – Wykonanie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej na drodze gminnej nr 111097L w m. Masłomęcz; 5.6. Wykonanie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej na drodze gminnej nr 111129L w m. Mieniany; 5.7. Wykonanie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej na drodze gminnej nr 111099L w m. Moniatycze Kolonia; 5.8. Wykonanie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej na drodze gminnej nr 111153L w m. Stefankowice Kolonia; 5.9. Wykonanie nawierzchni asfaltowej z masy mineralno-asfaltowej na drodze wewnętrznej w m. Teptiuków. - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 6 siwz. Roboty powinny być wykonane zgodnie z przepisami prawa i sztuką budowlaną. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do podania, o ile będą znane nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach powyższych danych, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca przedstawi zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 potwierdzającego brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca zobowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - prace związane z wykonaniem nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej; - prace wykonywane przez operatorów sprzętu budowlanego „drogowego”. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty przygotowany zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 siwz. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy (pkt 5.3.1. ppkt 23 siwz). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (propozycja treści oświadczenia zawarta jest w załączniku nr 4 siwz);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach