Instytut Lotnictwa ogłasza przetarg
- Adres: 02-256 Warszawa, al. Krakowska 110/114
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8460011 , fax. 022 8466567
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Lotnictwa
al. Krakowska 110/114
02-256 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8460011, fax. 022 8466567
REGON: 00003737400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilot.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie modernizacji budynku A znajdującego się na terenie Instytutu Lotnictwa w Warszawie, Al. Krakowska 110/114 na podstawie załączonych projektów wykonawczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji budynku A znajdującego się na terenie Instytutu Lotnictwa w Warszawie, Al. Krakowska 110/114 na podstawie załączonych projektów wykonawczych:
1. Zakres wykonawczy robót budowlanych budynku A - zał. nr 5.
2. Projekt budowlano-wykonawczy instalacji centralnego ogrzewania dla budynku A - zał. nr 6.
3. Projekt wykonawczy w zakresie wymiany instalacji elektrycznych dla potrzeb budynku A - zał. nr 7.
4. Projekt budowlano-wykonawczy aranżacji architektonicznej pomieszczenia bufetu w budynku A /dotyczy tylko łazienek/ - zał. nr 8 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20 000.00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych. W przypadku gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w treści składanego dokumentu konieczny jest zapis: Kwota wadium zostanie wypłacona na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Instytutu Lotnictwa: Bank PKO S.A., nr konta 90124062471111000049772760, w tytule przelewu należy wpisać: Wadium do postępowania nr 15/DFF1/Z/09. Wadium musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego, przed terminem składania ofert. Termin wpłacania wadium upływa z dniem 15.07.2009 roku o godz. 11:00 - III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust 1 i niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Warunkiem niezbędnym do udziału w postępowaniu jest wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, przynajmniej dwóch prac o podobnym zakresie i wartości do przedmiotu zamówienia z podaniem danych Zamawiającego oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane z należytą starannością np. listy referencyjne.
Wykonawca jest zobowiązany do wskazania osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia w branży budowlanej, instalacyjnej i elektrycznej, posiadającej uprawnienia zgodne z wymaganiami Prawa budowlanego oraz osoby przewidywanej na kierownika budowy.
Zamawiający wymaga, aby na czas realizacji zamówienia Wykonawca posiadał polisę ubezpieczeniową, w szczególności ubezpieczającą:
a) roboty, obiekt remontowany, budowle, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót - od ognia, huraganu i innych zdarzeń losowych,
b) odpowiedzialność cywilną za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz cenowy (zał. nr 1),
2. wypełnioną kalkulację cenową (zał. nr 2),
3. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego Rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
4. oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3),
5. upoważnienie dla osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w toczącym się postępowaniu, o ile nie wynika to z załączonych dokumentów (odpis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej),
6. wykaz, potwierdzający wykonanie przynajmniej dwóch prac w okresie ostatnich trzech lat o podobnym zakresie i wielkości z podaniem danych Zamawiającego oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane z należytą starannością np. listy referencyjne,
7. oświadczenie o posiadaniu polisy ubezpieczeniowej, o której mowa w części Warunki udziału w postępowaniu, niniejszego SIWZ lub zobowiązanie do zawarcia stosownego ubezpieczenia przed podpisaniem umowy,
8. oryginały dokumentów potwierdzających wniesienie wadium,
9. wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia w branży budowlanej, instalacyjnej i elektrycznej wraz z kopią posiadanych uprawnień zgodnych z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz wskazanie osoby przewidywanej na kierownika budowy z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,
10. wykaz podwykonawców, którzy będą brali udział w realizacji zamówienia, wraz z zakresem ich prac lub oświadczenie o nie zatrudnianiu podwykonawców
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilot.edu.pl, zakładka: przetargi i ogłoszenia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku nr 38 w zakresie wykonania kotłowni na gaz ziemny z możliwością zasilania gazem płynnym lpg na terenie JW. 3470 Komorowo k/Ostrów Mazowiecka, wraz z instalacją wewnętrzną gazu, remontem, termomodernizacją i adaptacją budynku na potrzeby kotłowni
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane polegające na dociepleniu ścian, stropodachu i stropu nad piwnicami oraz wymianie stolarki okiennej i drzwi wejścia do piwnic w budynku nr 90 w Jednostce Wojskowej Nr 3538 w Nisku.
Dodano: 2016-07-22 - Modernizacja sanitariatów na terenie Muzeum Wsi Radomskiej
Dodano: 2016-06-22 - Modernizacja sanitariatów na terenie Muzeum Wsi Radomskiej
Dodano: 2016-06-03 - Modernizacja sanitariatów na terenie Muzeum Wsi Radomskiej
Dodano: 2016-05-19 - DSE Jarosław: Roboty budowlane polegające na dociepleniu stropodachu i ścian zewnętrznych oraz wymianie naświetli dachowych w budynku nr 41 na terenie JW. 4824 w m. Jawidz, 21-025 Niemce
Dodano: 2016-04-15 - Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej, drzwiowej i krat oraz dociepleniu ścian i stropodachu budynku magazynowego Nr 50 w Jednostce Wojskowej Nr 3374 w Nisku.
Dodano: 2016-04-11 - SVA U: Docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 121 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3233 w m. Żurawica
Dodano: 2016-03-31 - Prace remontowe w obiektach Zakładu Poprawczego w Studzieńcu
Dodano: 2015-06-12 - Remont ciągów komunikacyjnych i sanitariatów damskich w budynku nr 2 na terenie Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej w Warszawie przy ul. 17 Stycznia 23 wraz z dostosowaniem budynku do ekspertyzy przeciwpożarowej
Dodano: 2015-05-21