Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji budynku A znajdującego się na terenie Instytutu Lotnictwa w Warszawie, Al. Krakowska 110/114 na podstawie załączonych projektów wykonawczych

Instytut Lotnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 02-256 Warszawa, al. Krakowska 110/114
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8460011 , fax. 022 8466567
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Lotnictwa
    al. Krakowska 110/114
    02-256 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8460011, fax. 022 8466567
    REGON: 00003737400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilot.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji budynku A znajdującego się na terenie Instytutu Lotnictwa w Warszawie, Al. Krakowska 110/114 na podstawie załączonych projektów wykonawczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji budynku A znajdującego się na terenie Instytutu Lotnictwa w Warszawie, Al. Krakowska 110/114 na podstawie załączonych projektów wykonawczych:
    1. Zakres wykonawczy robót budowlanych budynku A - zał. nr 5.
    2. Projekt budowlano-wykonawczy instalacji centralnego ogrzewania dla budynku A - zał. nr 6.
    3. Projekt wykonawczy w zakresie wymiany instalacji elektrycznych dla potrzeb budynku A - zał. nr 7.
    4. Projekt budowlano-wykonawczy aranżacji architektonicznej pomieszczenia bufetu w budynku A /dotyczy tylko łazienek/ - zał. nr 8
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20 000.00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych. W przypadku gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w treści składanego dokumentu konieczny jest zapis: Kwota wadium zostanie wypłacona na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
    Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Instytutu Lotnictwa: Bank PKO S.A., nr konta 90124062471111000049772760, w tytule przelewu należy wpisać: Wadium do postępowania nr 15/DFF1/Z/09. Wadium musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego, przed terminem składania ofert. Termin wpłacania wadium upływa z dniem 15.07.2009 roku o godz. 11:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust 1 i niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Warunkiem niezbędnym do udziału w postępowaniu jest wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, przynajmniej dwóch prac o podobnym zakresie i wartości do przedmiotu zamówienia z podaniem danych Zamawiającego oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane z należytą starannością np. listy referencyjne.
    Wykonawca jest zobowiązany do wskazania osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia w branży budowlanej, instalacyjnej i elektrycznej, posiadającej uprawnienia zgodne z wymaganiami Prawa budowlanego oraz osoby przewidywanej na kierownika budowy.
    Zamawiający wymaga, aby na czas realizacji zamówienia Wykonawca posiadał polisę ubezpieczeniową, w szczególności ubezpieczającą:
    a) roboty, obiekt remontowany, budowle, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót - od ognia, huraganu i innych zdarzeń losowych,
    b) odpowiedzialność cywilną za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz cenowy (zał. nr 1),
    2. wypełnioną kalkulację cenową (zał. nr 2),
    3. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego Rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
    4. oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3),
    5. upoważnienie dla osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w toczącym się postępowaniu, o ile nie wynika to z załączonych dokumentów (odpis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej),
    6. wykaz, potwierdzający wykonanie przynajmniej dwóch prac w okresie ostatnich trzech lat o podobnym zakresie i wielkości z podaniem danych Zamawiającego oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane z należytą starannością np. listy referencyjne,
    7. oświadczenie o posiadaniu polisy ubezpieczeniowej, o której mowa w części Warunki udziału w postępowaniu, niniejszego SIWZ lub zobowiązanie do zawarcia stosownego ubezpieczenia przed podpisaniem umowy,
    8. oryginały dokumentów potwierdzających wniesienie wadium,
    9. wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia w branży budowlanej, instalacyjnej i elektrycznej wraz z kopią posiadanych uprawnień zgodnych z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz wskazanie osoby przewidywanej na kierownika budowy z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,
    10. wykaz podwykonawców, którzy będą brali udział w realizacji zamówienia, wraz z zakresem ich prac lub oświadczenie o nie zatrudnianiu podwykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilot.edu.pl, zakładka: przetargi i ogłoszenia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach