Przetargi.pl
Wykonanie Miejskiego Centrum Rekreacji i Integracji Społecznej w Barlinku

Gmina Barlinek ogłasza przetarg

  • Adres: 74-320 Barlinek, ul. Niepodległości
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7462450 w. 16 , fax. 957 461 704
  • Data zamieszczenia: 2019-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barlinek
    ul. Niepodległości 20
    74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 7462450 w. 16, fax. 957 461 704
    REGON: 52837900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina.barlinek.sisco.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie Miejskiego Centrum Rekreacji i Integracji Społecznej w Barlinku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie na podstawie pozwolenia na budowę nr 80/2017 z dnia 14.03.2017 ciągu pieszo-jezdnego zapewniającego dostęp do Centrum wraz z parkingiem i niezbędnym uzbrojeniem („Wzmocnienie terenów inwestycyjnych „Starego Tartaku” w Barlinku pod rozwój działalności turystycznej” - Etap 2.1 Budowa drogi wewnętrznej), w tym m.in.: a) drogi wewnętrznej z kostki betonowej o powierzchni 490 m2, b) miejsc postojowych z kostki betonowej o powierzchni 580 m2, c) sieci wodociągowej o długości 56 mb, d) sieci kanalizacji sanitarnej o długości 15,5 mb, e) sieci kanalizacji deszczowej o długości 81 mb, f) przykanaliaków do wpustów ulicznych o łącznej długości 28 mb (4 wpusty), g) instalacji oświetleniowej o długości 160mb (7 lamp), h) małej architektury i zieleni. 2) Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zagospodarowania terenu przyległego do Jeziora Barlineckiego, w tym m.in.: a) obiektu rekreacyjnego zawierającego sanitariaty, pomieszczenie gospodarcze i wiatę rekreacyjną wraz z przyłączami, instalacjami zewnętrznymi i wewnętrznymi, b) plaży w postaci trawiastej polany rekreacyjnej, c) altany wejściowej z ławkami i tablicą edukacyjną, d) stacji rowerowej, e) stacji edukacyjnych z tablicami edukacyjnymi, nawierzchniami i wyposażeniem, f) pomostu rekreacyjnego pełniącego funkcję punktu widokowego, g) pomostu do cumowania, h) integracyjnego placu zabaw wraz z nawierzchniami i wyposażeniem, i) strefy fitness wraz z nawierzchniami i wyposażeniem, j) strefy rekreacyjnej z polaną piknikową, boiskiem do siatkówki plażowej, nawierzchniami i wyposażeniem, k) nawierzchni pieszo-rowerowej ścieżki dojazdowej i placów, l) ścieżek pieszych, m) obiektów małej architektury służących rekreacji i wypoczynkowi, n) rekreacyjnych nawierzchni zielonych, o) oświetlenia i monitoring terenu, p) nasadzeń ozdobnych. Dla przedmiotu zamówienia określonego w pkt 2) należy wykonać pełnobranżowy projektu budowlany wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji. Do obowiązków wykonawcy należy m.in.: 1) wykonanie dokumentacji projektowej, w ramach której do wykonawcy należy m.in.: a) opracowanie harmonogramu prac projektowych, b) wykonanie niezbędnych badań geotechnicznych, c) opracowanie ostatecznej koncepcji architektoniczno-budowlanej i przedstawienie jej w formie prezentacji w siedzibie zamawiającego, d) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i sprawdzeń, e) uzyskanie wszelkich zgód i decyzji administracyjnych w celu wykonania niezbędnych wycinek drzew i roślinności – jeżeli zaistnieje taka konieczność, f) uzyskanie zapewnień dostaw i odbioru mediów oraz niezbędnych warunków przyłączenia do sieci, warunków przebudowy istniejącego uzbrojenia kolidującego z projektowaną inwestycją, g) opracowanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko – jeżeli zaistnieje konieczność wykonania, h) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót, i) opracowanie, uzgodnienie i wprowadzenie stałej organizacji ruchu, j) przygotowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę, k) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokumentu równoważnego, l) wykonanie projektu wykonawczego, m) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, n) opracowania karty informacyjnej przedsięwzięcia – jeżeli zaistnieje konieczność wykonania; 2) zrealizowanie robót budowlanych w oparciu o otrzymaną od Zamawiającego dokumentację (dotyczy przedmiotu zamówienia określonego w pkt 1) oraz dokumentację opracowaną przez Wykonawcę, w ramach którego do obowiązków wykonawcy należy m.in.: a) opracowanie harmonogramu realizacji robót budowlanych inwestycji oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego, b) opracowanie harmonogramu płatności oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego, c) opracowanie projektu zagospodarowania placu budowy z uwzględnieniem dowozu bieżącego i składowania materiałów, projektu organizacji robót, informacji projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia itp. d) wykonanie robót budowlanych, e) dokonanie rozruchu wszystkich zabudowanych urządzeń i instalacji, dostarczenie instrukcji obsługi wraz z odpowiednim przeszkoleniem pracowników użytkownika oraz zapewnienie nadzoru, serwisu i gwarancji dla eksploatacji zamontowanych urządzeń, f) uzyskanie w imieniu i na rzecz zamawiającego decyzji pozwolenie na użytkowanie lub dokumentu równoważnego; 3) wykonywanie w okresie rękojmi i gwarancji wymaganych przez producentów zamontowanych przez wykonawcę urządzeń wszelkich przeglądów, konserwacji oraz ewentualnych napraw. Wszystkie dokumenty, o których mowa wyżej Wykonawca dostarczy zamawiającemu w dwóch egzemplarzach (oprócz egzemplarzy wymaganych przez organ budowalny) oraz w wersji na nośniku elektronicznym (np. płyta CD), chyba, że strony umówią się inaczej. W terminie 3 tygodni od złożenia koncepcji architektoniczno-budowlanej zamawiający może wnieść do niej uwagi, które wykonawca zobowiązany jest uwzględnić lub odpowiednio się do nich ustosunkować. Zamawiający nie może wnosić uwag w sytuacji, gdy rozwiązania są zgodne z PFU. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w naradach koordynujących prace projektowe, które będą odbywały się z udziałem nadzoru inwestorskiego i zamawiającego. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia określa odpowiednio: 1) Projekt budowlano wykonawczy „Wzmocnienie terenów inwestycyjnych „Starego Tartaku” w Barlinku pod rozwój działalności turystycznej” (teczki nr 1, 2, 3, 3a, 4, 5, 6, 7, 8 i 9) – Załącznik nr 10 do SIWZ, 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla zadania „Wzmocnienie terenów inwestycyjnych „Starego Tartaku” w Barlinku pod rozwój działalności turystycznej” - załącznik nr 11 do SIWZ, 3) Rys. nr 1 Obiekt: „Wzmocnienie terenów inwestycyjnych „Starego Tartaku” pod rozwój działalności turystycznej”. Treść: „Zakres objęty inwestycją (2.1)” – załącznik nr 12 do SIWZ, 4) Przedmiar „Wzmocnienie terenów inwestycyjnych „Starego Tartaku” pod rozwój działalności turystycznej”, zadanie: „Budowa drogi wewnętrznej etap 2.1” – załącznik nr 13 do SIWZ, 5) Program funkcjonalno-użytkowy obiektu „Miejskie Centrum Rekreacji i Integracji Społecznej” w Barlinku - załącznik nr 14 do SIWZ, 6) Wymagania dotyczące toalety – załącznik nr 15 do SIWZ, 7) Wymagania dotyczące urządzeń siłowni plenerowej – załącznik nr 16 do SIWZ, 8) Zestaw workout – załącznik nr 17 do SIWZ. W stosunku do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wskazanego wyżej Zamawiający dokonuje następujących uszczegółowień: 1) Projekt budowlano wykonawczy „Wzmocnienie terenów inwestycyjnych „Starego Tartaku” w Barlinku pod rozwój działalności turystycznej” opisuje szeroki zakres prac. W ramach niniejszego postępowania należy wykonać roboty w zakresie określonym w rysunku nr 1 „Zakres objęty inwestycją (2.1)” (załącznik nr 12 do SIWZ). Pozostałe roboty opisane w dokumentacji wskazanej w ust. 10 pkt 1) nie stanowią przedmiotu niniejszego zamówieni. 2) Zmawiający rezygnuje z wykonania dwóch sanitariatów w obiekcie rekreacyjnym położonym na placu na cyplu (pkt 1.6.2 PFU). W miejsce należy wykonać toaletę według „Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – wymagania dotyczące toalety” (załącznik nr 15 do SIWZ). Toaleta ta ma być umieszczona w obszarze placu wejściowego. 3) Dla ławek, śmietników i latarni parkowych Zamawiający wymaga zachowania podobnego charakteru wystroju jak w przypadku elementów małej architektury i opraw zastosowanych przy realizacji zadania „Wzmocnienie terenów inwestycyjnych „Starego Tartaku” w Barlinku pod rozwój działalności turystycznej”, gdzie użyto koszy betonowych Rubin 40, ławek żeliwnych typ „Pomorska” i opraw ELBA LED na słupach Rosa S-40W. Zamawiający nie wymaga zastosowania powyższych typów, a jedynie zachowanie spójnego z nimi wystroju. 4) Boisko do siatkówki plażowej należy wykonać jako piaskowe z obrzeżem bezpiecznym. 5) Zamawiający rezygnuje z wykonania następujących urządzeń siłowni plenerowej: biegacz, jeździec, orbitek i steper. Zamiast nich należy zainstalować następujące urządzenia: pajacyk podwójny na pylonie, wioślarz podwójny na pylonie, narciarz podwójny na pylonie oraz rowerek podwójny na pylonie. Szczegółowy opis wymagań dla powyższych urządzeń znajduje się w załączniku nr 16 do SIWZ. 6) Wizualizacja zestawu workout znajdująca się w Załączniku nr 3 do PFU – „Katalog referencyjnych obiektów małej architektury” ma charakter poglądowy. Funkcjonalność i wymiary zestawu workout wskazane są w załączniku nr 17 do SIWZ. 7) Zamawiający dopuszcza na etapie projektowym zmiany rozwiązań zaproponowanych w PFU spowodowane szczególnymi warunkami terenowymi, uzyskanymi uzgodnieniami, poprawą warunków eksploatacji projektowanego obiektu itp. – niedopuszczalne jest jednak odstępstwo od ogólnej koncepcji określonej w PFU. Na odstępstwa wymagana jest bezwzględnie zgoda Zamawiającego. 8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy i odstąpienia od wykonania robót budowlanych po zakończeniu prac projektowych i uzyskaniu pozwolenia na budowę lub dokumentów równoważnych – w takim przypadku Wykonawca otrzyma zapłatę w wysokości określonej w ofercie kwoty za projekt. Z chwilą zapłaty Wykonawca przeniesie na Zamawiającego, całość autorskich praw majątkowych, praw zależnych oraz prawo zezwalania na wykonywanie praw zależnych na polach eksploatacji wymienionych w umowie (załącznik nr 7) do dokumentacji, a także własność nośnika, na którym utrwalono opracowanie oraz własność wszystkich egzemplarzy dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert na zasadach określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ ze wskazaniem: a) ceny ofertowej brutto obliczonej w sposób wskazany w rozdziale XVII; b) terminu realizacji przedmiotu umowy (nie później niż 16 listopada 2020 r.); c) oferowanej długości gwarancji (nie mniej niż 48 i nie więcej niż 60 miesięcy). 2) Oświadczenia wymienione w rozdziale XIII ust. 1 pkt 1) do 4) niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ); 3) Wykaz podwykonawców - załącznik nr 6 do SIWZ. 4) Kosztorys ofertowy jako wskazanie sposobu obliczenia ceny za wykonanie zakresu przedmiotu dotyczącego wykonania ciągu pieszo-jezdnego zapewniającego dostęp do Centrum wraz z parkingiem i niezbędnym uzbrojeniem. 5) Zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów, przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu (wzór – załącznik nr 8 do SIWZ). 6) Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 7) Potwierdzenie wniesienia wadium – zgodnie z rozdziałem IX punkt 5 SIWZ. 8) Dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę wygenerowanego przez niego Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ) o treści odpowiadającej oświadczeniom, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W takim przypadku JEDZ należy zaszyfrować jednym z ogólnie dostępnych, bezpłatnych programów szyfrujących, przesłać go na adres poczty elektronicznej wskazany w rozdziale I, a w ofercie (załącznik nr 1 do SIWZ) wskazać nazwę programu szyfrującego i hasło do rozszyfrowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach