Gmina Miejska Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Kilińskiego 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7468129, 7468277 , fax. 076 7468287
- Data zamieszczenia: 2010-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubin
ul. Kilińskiego 10 10
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 076 7468129, 7468277, fax. 076 7468287
REGON: 39064753500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Lubina zwanego planem miejscowego Nr 47 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Lubina zwanego planem miejscowego Nr 47. Rzeczowy zakres prac: Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Lubina zwany planem Nr 47 dla obszaru ograniczonego granicą planu miejscowego Nr 15 wzdłuż ulicy Księginickiej, północną granicą pasa drogowego ulicy Księginickiej, wschodnią i południową granicą miasta Lubina do drogi krajowej Nr 3, granicą pasa drogowego drogi krajowej Nr 3 do skrzyżowania z drogą do Księginic, znajdującego się w granicach terenu górniczego (Małomice I) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742510000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art . 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych . 2. Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że zrealizował lub realizuje w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc od dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, minimum 1 zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia - wykonanie planu miejscowego, który został uchwalony i stał się obowiązujący. 3. Wykonawca spełnia pozostałe warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik Nr 2; b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. - wykaz zadań (min. 1) o podobnym charakterze z podaniem: wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z załącznikiem nr 5, - dokumenty potwierdzające, że zadania wyszczególnione w załączniku nr 5 zostały wykonane należycie. 3. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu pozostałych warunków zgodnie z art. 26 ust. 2a - zgodnie z zał. Nr 3.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną