Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 16
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8630939 w. 215 , fax. 017 8532770
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Rzeszowie
ul. Krakowska 16 16
35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8630939 w. 215, fax. 017 8532770
REGON: 69002884000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http;// www.szpitalmsw.rzeszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie metodą nieinwazyjną osuszena murów w budynku szpitala ZOZ MSWiA w Rzeszowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym osuszeniu od wilgoci kapilarnej ścian wewnętrznych i zewnętrznych do poziomu gruntu (tj. poziomu terenu otaczającego budynek) ze szachtami okiennymi włącznie z wyłączeniem dawnego magazynu ziem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w Rozdziale IV SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp. (wg załącznika nr 2 do SIWZ); c) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; d) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są przedstawić pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz umowę stanowiącą podstawę wspólnego wystąpienia o udzielenie zamówienia publicznego. Wymagana forma dokumentów: kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez jednego z Wykonawców składających ofertę, któremu udzielono upoważnienia do reprezentacji pozostałych Wykonawców występujących wspólnie wobec Zamawiającego. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą należy przedstawić dokument potwierdzający wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; b) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmsw.rzeszów.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie na rzecz Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu usług w zakresie napraw i konserwacji instalacji, urządzeń i sprzętu technicznego oraz drobne roboty budowlane w obiektach zamawiającego
Dodano: 2016-06-30 - Bieżące utrzymanie wiat i słupków przystankowych
Dodano: 2016-02-16 - Świadczenie usług konserwatorskich w budynkach Oddziału GDDKiA w Rzeszowie, przy ul. Legionów 20, ul. Sikorskiego 49c i ul. Rejtana 8a
Dodano: 2013-01-07 - Usługa monitorowania wraz z reakcją patroli interwencyjnych i konserwacją systemów włamania i napadu (SWiN) w obiektach Uniwersytetu Rzeszowskiego
Dodano: 2012-12-03 - Okresowe przeglądy, konserwację i naprawę systemów oddymiania klatek schodowych, drzwi przeciwpożarowych, monitoring pożarowych systemów alarmowych oraz konserwację systemów instalacji przeciwpożarowej w budynkach Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Dodano: 2012-11-29 - Konserwacja i utrzymanie fontanny na Placu Niepodległości w Przemyślu
Dodano: 2012-01-03 - Konserwacja i utrzymanie fontanny na Placu Niepodległości w Przemyślu
Dodano: 2011-12-15 - Świadczenie usług konserwatorskich w budynkach Oddziału GDDKiA w Rzeszowie, przy ul. Legionów 20, ul. Sikorskiego 49c i ul. Rejtana 8a
Dodano: 2011-12-05 - Świadczenie usług konserwatorskich w budynkach Oddziału GDDKiA w Rzeszowie, przy ul. Legionów 20, ul. Sikorskiego 49c i ul. Rejtana 8a
Dodano: 2011-11-22 - Bieżąca konserwacja pomieszczeń w budynku Publicznego Gimnazjum im. J.P.II w Tuszowie Narodowym
Dodano: 2011-08-10