Przetargi.pl
Wykonanie mebli kuchennych wraz ze sprzętem AGD w zabudowie ( płyta grzewcza elektryczna indukcyjna, piekarnik elektryczny, chłodziarko - zamrażarkę, zmywarkę, okap kuchenny

Starostwo Powiatowe w Pyrzycach ogłasza przetarg

  • Adres: 74-200 Pyrzyce, ul. Lipiańska 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5700757 , fax. 091 5700512
  • Data zamieszczenia: 2013-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Pyrzycach
    ul. Lipiańska 4 4
    74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5700757, fax. 091 5700512
    REGON: 81169458400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie mebli kuchennych wraz ze sprzętem AGD w zabudowie ( płyta grzewcza elektryczna indukcyjna, piekarnik elektryczny, chłodziarko - zamrażarkę, zmywarkę, okap kuchenny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Dostarczenie i montaż w zabudowie dwóch zestawów mebli kuchennych w kształcie litery L wraz ze sprzętem AGD (płyta elektryczna indukcyjna-2szt, piekarnik elektryczny-2szt, zmywarka do naczyń 60 -2szt, chłodziarko - zamrażarka-2szt, okap kuchenny-2szt, pojemnik na sztućce -2szt. Meble i sprzęt wykonać zgodnie z opisem zamówienia. 2.Montaż zlewozmywaków komorowych -2szt, montaż baterii zlewozmywakowej z mieszaczem - 2szt (zlewozmywaki i baterie są w posiadaniu zamawiającego). 3.Dostarczenie i montaż wyposażenia dwóch salonów w następujące meble (szafka RTV-2szt, stół rozkładany 240-280cm. -2szt , krzesła w ilości 32szt. komplet wypoczynkowy narożnik-2szt, ława -2szt. 4.Dostarczenie i montaż wyposażenia pokoi wychowanków w następujące meble ( Łóżka pojedyncze z materacem i szufladą na pościel - 28szt, szafy w zabudowie- 14szt. zgodnie z opisem zamówienia , szafki nocne -28szt, blaty pełniące rolę biurek (dwuosobowe) z 2 szafkami pod 1 blat -14szt, biurka pojedyncze -2szt. 5.Dostarczenie pościeli i bielizny pościelowej : kołdra -28szt, poduszka -28szt, komplet pościeli -28szt, prześcieradło -28szt, narzuta na łóżko-28szt. 6. Dostarczenie i montaż luster łazienkowych -16szt. 7.Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona szczegółowych pomiarów w budynkach w których będą montowane meble i sprzęt w celu uniknięcia błędów w trakcji ich wykonania i montażu. 8.Na wbudowane materiały wykonawca przedstawi aprobaty i atesty szczególnie na kontakt z żywnością oraz atesty na wbudowany sprzęt AGD
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2000 złotych. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 85203000451110000000549050. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pyrzyce.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną