"Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 96-300 Żyrardów, ul. Limanowskiego 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 46 855 20 11-19 , fax. 46 855 35 27
- Data zamieszczenia: 2012-01-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego" Sp. z o.o.
ul. Limanowskiego 30 30
96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
tel. 46 855 20 11-19, fax. 46 855 35 27
REGON: 14314967100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czmz.szpitalzyrardow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie mebli do użytku w służbie zdrowia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mebli do użytku w służbie zdrowia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454221002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czmz.szpitalzyrardow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup stolarki drzwiowej wewnętrznej według zestawienia, rysunków i opisów wraz z dostawą, rozładunkiem i montażem na wskazanym miejscu na zadaniu 1702/B Jarosław.
Dodano: 2014-08-22 - wykonanie remontu stolarki drzwiowej w pomieszczeniach Kancelarii Senatu
Dodano: 2014-03-06 - Wykonanie remontu stolarki okiennej i drzwiowe w pawilonie nr 2 i pawilonie nr 3 SGGW w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26/30 w Warszawie
Dodano: 2012-12-14 - 2012-17
Dodano: 2012-10-24 - Dostawa wykonanych ławek oraz koszy ulicznych na podstawie dokumentacji techniczno-wykonawczej wraz z montażem na terenie Parku Zdrojowego w Konstancinie-Jeziornie
Dodano: 2012-03-26 - Dostawa wykonanych ławek oraz koszy ulicznych na podstawie dokumentacji techniczno-wykonawczej wraz z montażem na terenie Parku Zdrojowego w Konstancinie-Jeziornie
Dodano: 2012-02-21 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach FINKA oraz w budynku Puszcza na terenie KR-W Łańsk
Dodano: 2011-10-25 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach FINKA oraz w budynku Puszcza na terenie KR-W Łańsk.
Dodano: 2011-09-01 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Publicznej Szkole Podstawowej w Zgórzu gm. Miastków Kościelny.
Dodano: 2011-08-11 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach FINKA oraz w budynku Puszcza na terenie KR-W Łańsk
Dodano: 2011-07-18