Przetargi.pl
WYKONANIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH PROMUJĄCYCH PODREGION GOTANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA

Gmina Miejska Hrubieszów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6962380 w. 56 , fax. 084 6962380
  • Data zamieszczenia: 2014-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Hrubieszów
    ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1 1
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 084 6962380 w. 56, fax. 084 6962380
    REGON: 95036888800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.hrubieszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH PROMUJĄCYCH PODREGION GOTANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie materiałów promocyjnych promujących podregion Gotania w ramach realizacji Projektu Od wizji - do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Podregion Gotania obejmuje swoim zasięgiem teren 10 gmin partnerskich: 7 gmin z terenu powiatu hrubieszowskiego (Miasto Hrubieszów oraz Gminy Dołhobyczów, Hrubieszów, Mircze, Trzeszczany, Uchanie, Werbkowice); 2 gminy z terenu powiatu tomaszowskiego (Miasto Tyszowce i Gmina Tomaszów Lubelski) oraz Gminę Komarów-Osada z terenu powiatu zamojskiego. Partnerem Instytucjonalnym Projektu jest Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny Zakres zamówienia obejmuje wykonanie 1 000 szt. plakatów, 30 000 szt. ulotek, 12 000 szt. folderu oraz 5 000 szt. map. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Wykonanie 1 000 szt. plakatów informujących i promujących realizację projektu. Na plakacie powinny być zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, Bundeslogo, herby Instytucji Realizującej i Partnerów Projektu oraz logotyp Gotanii. Pozostałe treści, zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla plakatu: 1) format: A2 (420x594mm), 2) druk: 4+0, 3) papier: kreda błysk, 4) gramatura: 170 g/m2, 5) ilość egzemplarzy: 1 000 sztuk Plakaty wydawane będą sukcesywnie w kompletach po 100 szt. w 1 kpl. Planuje się wykonanie 7 różnych tematycznie plakatów. Wykonawca każdorazowo przekaże projekt zaakceptowanego przez Zamawiającego plakatu w wersji elektronicznej, w formacie pdf na płycie CD wraz z prawami autorskimi. Termin wykonania plakatów: sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego - od dnia podpisania umowy do 31 lipca 2015 r. W związku z sukcesywną realizacją zamówienia, przed każdorazową dostawą plakatów strony umowy uzgadniają szczegółową treść i projekt plakatu, na opracowanie którego Wykonawca ma 7 dni od dnia otrzymania zlecenia drogą e-mailową bądź faxem. Zamawiający ma prawo do wnoszenia uwag i zmian w projekcie w ciągu 2 dni od jego otrzymania na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego przy podpisaniu umowy. Wykonawca ma 2 dni robocze na dokonanie poprawek wskazanych przez Zamawiającego. Po akceptacji projektu przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego określoną ilość (nie mniej niż 100 szt.) plakatów w terminie 3 dni roboczych od otrzymania pisemnego zatwierdzenia projektu plakatu. 2. Wykonanie 30 000 szt. ulotek informujących i promujących realizację projektu. Planuje się wykonanie dwóch rodzajów ulotek, każdej po 15 000 sztuk. Na ulotce powinny być zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, Bundeslogo, herby Instytucji Realizującej i Partnerów Projektu oraz logotyp Gotanii. Pozostałe treści, zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla ulotek: Ulotka nr 1: 1) ulotka składa się z zestawu 20 kart zakutych oczkiem format pierwszej karty (okładka przód): 85x140mm, papier: kreda błysk 200 g, druk: 4+4, format drugiej karty (środek): 85x150mm, papier: kreda błysk 150 g, druk: 4+4, format trzeciej karty (środek): 85x150mm, papier: kreda błysk 150 g, druk: 4+4, format czwartej karty (środek): 85x150mm, papier: kreda błysk 150 g, druk: 4+4, format piątej karty (środek): 85x160mm, papier: kreda błysk 150 g, druk: 4+4, format szóstej karty (środek): 85x160mm, papier: kreda błysk 150 g, druk: 4+4, format siódmej karty (środek): 85x160mm, papier: kreda błysk 150 g, druk: 4+4, format ósmej karty (środek): 85x170mm, papier: kreda błysk 150 g, druk: 4+4, format dziewiątej karty (środek): 85x170mm, papier: kreda błysk 150 g, druk: 4+4, format dziesiątej karty (środek): 85x170mm, papier: kreda błysk 150 g, druk: 4+4, format jedenastej karty (środek): 85x180mm, papier: kreda błysk 150 g, druk: 4+4, format dwunastej karty (środek): 85x180mm, papier: kreda błysk 150 g, druk: 4+4, format trzynastej karty (środek): 85x180mm, papier: kreda błysk 150 g, druk: 4+4, format czternastej karty (środek): 85x190mm, papier: kreda błysk 150 g, druk: 4+4, format piętnastej karty (środek): 85x190mm, papier: kreda błysk 150 g, druk: 4+4, format szestnastej karty (środek): 85x190mm, papier: kreda błysk 150 g, druk: 4+4, format siedemnastej karty (środek): 85x200mm, papier: kreda błysk 150 g, druk: 4+4, format osiemnastej karty (środek): 85x200mm, papier: kreda błysk 150 g, druk: 4+4, format dziewiętnastej karty (środek): 85x200mm, papier: kreda błysk 150 g, druk: 4+4, format dwudziestej karty (okładka tył): 85x210mm, papier: kreda błysk 200 g, druk: 4+4, 2) łączenie schodkowe, 3) oprawa typu wzornikowego, 4) ulotka spięta oczkiem kaletniczym metalowym o średnicy 5 mm (+/- 2mm), 5) oczko umieszczone w lewym górnym rogu ulotki, 6) przez oczko przewleczona gumka zakuwana w pętelkę długości 140 mm przed zakuciem (+/- 5mm), 7) ewentualne zdjęcia do ulotki przedstawiające obiekty w stanie przeszłym zapewnia Zamawiający, 8) zdjęcia (40 sztuk) do ulotki przedstawiające obiekty w stanie obecnym wykonuje Wykonawca, 9) tekst do ulotki opracowuje Wykonawca, 10) tłumaczenie tekstu (6 stron A4) na język angielski należy do Wykonawcy, 11) na ulotce należy umieścić mapę terenu obejmującego 10 gmin podregionu Gotania, 12) do Wykonawcy należy opracowanie graficzne oraz korekta tekstu do ulotki, 13) ilość egzemplarzy: 15 000 sztuk. Wykonawca przekaże projekt zaakceptowanej przez Zamawiającego ulotki nr 1 w wersji elektronicznej, w formacie pdf na płycie CD wraz z prawami autorskimi. Ulotka nr 2: 1) papier: kreda matt 350 g, 2) folia matowa dwustronna plus lakier UV punktowo dwustronnie, 3) ulotka sztancowana z wykrojnika, 4) otwór o wymiarach 100x100mm (+/- 5mm), 5) ulotka składana na trzy części, 6) format po rozłożeniu 420x210mm (+/- 2mm), 7) format po złożeniu 140x210mm (+/- 2mm), 8) druk: 4+4, 9) ewentualne zdjęcia do ulotki przedstawiające obiekty w stanie przeszłym zapewnia Zamawiający, 10) zdjęcia (10 sztuk) do ulotki przedstawiające obiekty w stanie obecnym wykonuje Wykonawca, 11) tekst do ulotki opracowuje Wykonawca, 12) tłumaczenie tekstu (2 strony A4) na język angielski należy do Wykonawcy, 14) na ulotce należy umieścić mapę terenu obejmującego 10 gmin podregionu Gotania, 13) do Wykonawcy należy opracowanie graficzne oraz korekta tekstu do ulotki, 14) ilość egzemplarzy: 15 000 sztuk Wykonawca przekaże projekt zaakceptowanej przez Zamawiającego ulotki nr 2 w wersji elektronicznej, w formacie pdf na płycie CD wraz z prawami autorskimi. Termin wykonania ulotek. Ulotka wydawana będzie w dwóch pakietach po 15 000 szt. w następujących terminach: ulotka nr 1 do 31.08.2014 r.; ulotka nr 2 do 31.10.2014 r. 3. Wykonanie 12 000 szt. folderu informującego i promującego realizację projektu. Na folderze powinny być zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, Bundeslogo, herby Instytucji Realizującej (Gminy Miejskiej Hrubieszów) i Partnerów Projektu oraz logotyp Gotanii. Pozostałe treści, zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla folderu: 1) format: 120x180mm (+/- 5mm), 2) okładka papier: kreda matowa 250 g, 3) okładka (przód) ze skrzydełkiem o wymiarach 110x180mm, 4) okładka druk: 4+4, 5) środek papier: kreda błysk 130 g, 6) środek druk: 4+4, 7) oprawa spiralowana, 8) ilość stron: 140 z okładką, 9) ewentualne zdjęcia do folderu przedstawiające obiekty w stanie przeszłym zapewnia Zamawiający, 10) zdjęcia (200 sztuk) do folderu przedstawiające obiekty w stanie obecnym wykonuje Wykonawca, 11) tekst do ulotki opracowuje Wykonawca, 12) tłumaczenie tekstu (25 stron A4) na język angielski należy do Wykonawcy, 13) na folderze należy umieścić mapę terenu obejmującego 10 gmin podregionu Gotania, 14) do Wykonawcy należy opracowanie graficzne oraz korekta tekstu do folderu, 15) ilość egzemplarzy: 12 000 sztuk Wykonawca przekaże projekt zaakceptowanego przez Zamawiającego folderu w wersji elektronicznej, w formacie pdf na płycie CD wraz z prawami autorskimi. Termin wykonania folderu: do dnia 31.10.2014 r. 4. Wykonanie 5 000 szt. map upowszechniających realizację projektu i promujących podregion Gotania pod względem historycznym, kulturalnym i turystycznym, wzbogaconych zdjęciami i opisami. Mapą należy objąć teren 10 gmin podregionu Gotania, z ciągami drogowymi i miejscowościami zlokalizowanymi na terenie administracyjnym gmin. Mapy powinny zawierać informacje o walorach turystycznych podregionu Gotania, z wykazem i lokalizacją miejsc noclegowych, gastronomicznych, obiektów zabytkowych, historycznych i innych atrakcji uzgodnionych z Zamawiającym. Na mapach powinny być zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, Bundeslogo, herby Instytucji Realizującej (Gminy Miejskiej Hrubieszów) i Partnerów Projektu oraz logotyp Gotanii. Pozostałe treści, zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Planuje się wykonanie dwóch rodzajów map. UWAGA: zakup praw do druku mapy zabezpiecza Wykonawca. Wymagania Zamawiającego dla map: Mapa nr 1 - obejmująca teren 10 gmin podregionu Gotania 1) mapa składana, format całkowity 525x420mm (+/- 5mm), 2) format po złożeniu: 105x210mm (+/- 5mm), 3) papier kreda błysk 170g 4) druk: 4+4, 5) ewentualne zdjęcia do mapy przedstawiające obiekty w stanie przeszłym zapewnia Zamawiający, 6) zdjęcia (15 sztuk) do mapy przedstawiające obiekty w stanie obecnym wykonuje Wykonawca, 7) tekst do mapy opracowuje Wykonawca, 8) tłumaczenie tekstu (2 strony A4) na język angielski należy do Wykonawcy, 9) do Wykonawcy należy opracowanie graficzne oraz korekta tekstu do mapy, 10) ilość egzemplarzy: 4 500 sztuk Mapa nr 2 - obejmująca teren 10 gmin podregionu Gotania 1) mapa w bloczkach z wyrywanymi kartkami (mapami) po 100 sztuk w bloczku na kartonie z szarym spodem (gramatura kartonu 230g) 2) format A3 - 297x420mm (+/- 5mm), 3) układ pionowy 4) mapa klejona po krótszym boku, 5) papier kreda błysk 135g 6) druk: 4+1, 7) zdjęcia do mapy przedstawiające obiekty w stanie przeszłym zapewnia Zamawiający, 8) zdjęcia (10 sztuk) do mapy przedstawiające obiekty w stanie obecnym wykonuje Wykonawca, 9) tekst do mapy opracowuje Wykonawca, 10) tłumaczenie tekstu (3 strony A4) na język angielski należy do Wykonawcy, 11) do Wykonawcy należy opracowanie graficzne oraz korekta tekstu do mapy, 12) ilość: 500 sztuk bloczków po 100 kartek/map każdy bloczek Wykonawca przekaże projekt zaakceptowanej przez Zamawiającego mapy w wersji elektronicznej, w formacie pdf na płycie CD wraz z prawami autorskimi. Termin wykonania map: do dnia 30.09.2014 r. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie gorszych niż wskazane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Od Wykonawców składających oferty na: Wykonanie materiałów promocyjnych i gadżetów promujących podregion Gotania w ramach realizacji projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania wymaga się wniesienia wadium w kwocie 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc zł 00/100). Dowód wniesienia wadium - pod rygorem wykluczenia z postępowania (podst. pr. art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) należy dołączyć do dokumentacji przedstawionej wraz z oferta. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 9 maja 2014 r. do godz. 13:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; Wadium uznaje się za wniesione w momencie wpłynięcia na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na następujący rachunek bankowy: PEKAO S.A. I O/Hrubieszów Nr 66 12 40 28 29 1111 0000 4027 0267 z dopiskiem Wadium do przetargu Nr ZP.271.9.2014 -Wykonanie materiałów promocyjnych Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego, 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; c) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 7) Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne z zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia odwołania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umhrubieszow.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach