Przetargi.pl
Wykonanie materiałów promocyjnych oraz świadczenie usług związanych z promocją inwestycyjną Powiatu Tarnogórskiego

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
  • Data zamieszczenia: 2010-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    ul. Karłuszowiec 5 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie materiałów promocyjnych oraz świadczenie usług związanych z promocją inwestycyjną Powiatu Tarnogórskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiałów promocyjnych i świadczenie usług związanych z promocją inwestycyjną Powiatu Tarnogórskiego wynikających z realizacji projektu pod nazwą Inwestuj w MSAG, czyli Projekt Promocji Inwestycyjnej Terenów Międzygminnej Strefy Aktywności Gospodarczej w Powiecie Tarnogórskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszy Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013, Priorytet I Badanie i rozwój technologiczny (B+R), innowacje i przedsiębiorczość, Działanie 1.1 Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu, Poddziałanie 1.1.2 Promocja Inwestycyjna oraz Budżetu Powiatu Tarnogórskiego 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 Organizacja konferencji prasowej inaugurującej kampanię promocyjną terenów inwestycyjnych Zadanie 2 Wykonanie i dostawa folderów z ofertą inwestycyjną wraz z mapą terenu Zadanie 3 Opracowanie i wykonanie elektronicznych narzędzi wspomagających działania promocyjne - prezentacja multimedialna na CD Zadanie 4 Rozwój elektronicznych narzędzi wspomagających działania promocyjne - rozbudowa strony internetowej MSAG Zadanie 5 Kreacja kampanii reklamowej, haseł, logotypu, layoutów, zaprojektowanie wszystkich materiałów wykorzystywanych w projekcie Zadanie 6 Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych wg zaplanowanych projektów Zadanie 7 Wykonanie i dostawa roll upów Zadanie 8 Wykonanie i dostawa banerów Zadanie 9 Wynajem tablic informacyjnych Zadanie 10 Przeprowadzenie kampanii outdoorowej Zadanie 11 Przeprowadzenie kampanii reklamowej w prasie regionalnej Zadanie 12 Przeprowadzenie kampanii reklamowej w Internecie Zadanie 13 Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych stanowiących wyposażenie stanowiska targowego 3. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 4 będący częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 4. Przed realizacją zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wykonać i przekazać Zamawiającemu projekty nadruku i tłoczenia na przedmiotach zamówienia do akceptacji. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, co najmniej dwa projekty przedmiotów zamówienia dotyczących zamówienia z każdego zadania, o których mowa wyżej, najpóźniej na 3 tygodnie przed terminem rozpoczęcia realizacji zadania, określonym w harmonogramie stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający w terminie do 1 tygodnia od daty dostawy projektów przez Wykonawcę przekaże wszystkie wytyczne do stworzenia ostatecznego projektu. Ostateczny projekt ma być dostarczony najpóźniej na tydzień przed terminem rozpoczęcia wykonania zadania. Zamawiający zaakceptuje ostateczną wersję projektu najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem realizacji zadania. 5. Projekty przedmiotu zamówienia, nadruki oraz tłoczenia zostaną wykonane w oparciu o projekty wykonane przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Biura Zarządzającego Międzygminną Strefą Aktywności Gospodarczej - Agencji Rozwoju Lokalnego AGROTUR S.A. w Pyrzowicach przy ul. Centralnej 5 z zastrzeżeniem punktu 7. 7. Powyższe nie dotyczy zadania 1 określonego w załączniku 4 do SIWZ. Zadanie to wykonane zostanie w siedzibie zamawiającego, tj. Starostwo Powiatowe w Tarnowskich Górach ul. Karłuszowiec 5 sala nr 305 - dotyczy organizacji konferencji, dostarczenie zaadresowanych kopert z zaproszeniami pok. nr 114 (siedziba zamawiającego) 8. Koszt dostawy przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie określonym w harmonogramie realizacji przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 5 będący częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 10. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół. Odbiór nastąpi w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej przedmiotu zamówienia. 11. W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodności towarów i usług podczas odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się naprawić szkodę w terminie do 3 dni od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 13. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru całości przedmiotu zamówienia. 14. Usługi gwarancyjne Wykonawca jest zobowiązany podjąć w terminie 48 godzin od chwili zgłoszenia wad i usterek w przedmiocie zamówienia przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 221143005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych brutto 00/100 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach