Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Szopena 51
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8520600, 8520610 , fax. 017 8520611
- Data zamieszczenia: 2015-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
ul. Szopena 51 51
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8520600, 8520610, fax. 017 8520611
REGON: 69026033085969 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzebę promocji projektu pn.: Rozbudowa Podkarpackiego Parku Naukowo - Technologicznego PPNT - II etap, w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013, Priorytet I Nowoczesna Gospodarka, Działanie I.3 Wspieranie Innowacji, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzebę promocji projektu pn. Rozbudowa Podkarpackiego Parku Naukowo - Technologicznego (PPNT) - II etap, w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013, Priorytet I Nowoczesna Gospodarka, Działanie I.3 Wspieranie Innowacji, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Zamówienie publiczne, którego przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w punkcie 3 siwz oznaczone znakiem ZP_30_2015_CZP. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do Siwz. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Wszystkie rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawca udzieli co najmniej 6 miesięcznego okresu gwarancji na wszystkie dostarczone materiały promocyjne oraz na wykonane nadruki, grawerunki, tłoczenia, itp. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 3 do siwz. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie dotyczącym: a) zwiększenia, lub zmniejszenia ilości i wartości zamówienia jednak nie więcej niż do 20 % wartości całkowitej brutto w sytuacji gdy zmianie ulegną potrzeby zamawiającego co do ilości materiałów, czego nie jest w stanie przewidzieć w chwili zawierania umowy;b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym zmiany stawki VAT, w zakresie mającym wpływ na przedmiot zamówienia c) zmiany terminu zamówienia. Zmiana ta zostanie wprowadzona w przypadku - trwania procedury przetargowej uniemożliwiającej realizacje przedmiotu zamówienia w terminach wymienionych w siwz - odpowiednio o liczbę dni o którą przedłużyła się procedura przetargowa pod warunkiem, że realizacja zamówienia w pierwotnych terminach jest niemożliwa - decyzji administracyjnych decyzje władz publicznych, zmiany obowiązującego prawa, oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej a konieczne wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp. - zaistnienia zdarzenia nieprzewidzianego lub zdarzeń losowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w terminach wymienionych w siwz - zaistnienia siły wyższej w rozumieniu kodeksu cywilnego klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp. d) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jak ustalona w niniejszej umowie zaistnienia zdarzenia nieprzewidzianego lub zdarzeń losowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w terminach wymienionych w siwz e) zmiany terminu płatności: - w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda w ofercie wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez wykonawcę nazw firm podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Przewidywany termin realizacji zamówienia do 19 listopada 2015. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921215
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rarr.rzeszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów administracyjno biurowych oraz sprzętu biurowego do JW. 3711 Nowa Dęba
Dodano: 2015-04-16 - Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzebę promocji projektu pn.: Rozbudowa Inkubatora Technologicznego wraz z Centrum Obsługi Podkarpackiego Parku Naukowo - Technologicznego -III etap PPNT realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013, Priorytet I: Nowoczesna gospodarka, Działanie I.3 Wspieranie innowacji, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Dodano: 2015-04-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb jednostek Policji woj. podkarpackiego, Nr postępowania: ZP/62/2013
Dodano: 2013-12-05 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb jednostek Policji woj. podkarpackiego, Nr postępowania: ZP/54/2013
Dodano: 2013-11-25 - Dostawa materiałów administracyjno biurowych oraz sprzętu biurowego do JW 3711 Nowa Dęba. Sprawa: Zp 11/2013
Dodano: 2013-05-09