Przetargi.pl
Wykonanie materiałów informacyjnych dotyczących II Osi Priorytetowej MRPO 2007-2013

Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości ogłasza przetarg

  • Adres: 31-542 Kraków, ul. Kazimierza Kordylewskiego 11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 376 91 00 , fax. 012 376 91 20
  • Data zamieszczenia: 2011-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości
    ul. Kazimierza Kordylewskiego 11 11
    31-542 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 376 91 00, fax. 012 376 91 20
    REGON: 12059223000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcp.malopolska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie materiałów informacyjnych dotyczących II Osi Priorytetowej MRPO 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie materiałów informacyjnych dotyczących II Osi Priorytetowej MRPO 2007-2013. Przedmiot zamówienia finansowany jest z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 W skład zamówienia wchodzą następujące materiały: Część I 1) Kalendarz książkowy formatu A5 -100 szt. 2) Kalendarz książkowy formatu A4 - 100 szt. 3) Kalendarz ścienny - 150 szt. Część II 1) Odtwarzacz MP3 - 200 szt. Cześć III 1) Portfel skórzany męski - 200 szt. 2) Portfel skórzany damski - 200 szt. Część IV 1) Długopis metalowy - 1000 szt. 2) Naklejki na dokumenty - 100 arkuszy 3) Biuwar - 150 szt. 4) Torba reklamowa papierowa - 300 szt. 5) Zestaw karteczek samoprzylepnych oraz małych naklejek do zaznaczania - 700 szt. 6) Brelok - 400 szt. 7) Smycz metalowa na telefon w pudełku - 300 szt. Część V 1) Ceramiczny kubek - 200 szt. 2) Czekoladowy kalendarz adwentowy - 300 szt. Część VI 1) Bluza rozsuwana damska - 180 szt. 2) Bluza rozsuwana męska - 180 szt. 3) Koszulka polo damska - 120 szt. 4) Koszulka polo męska - 120 szt. Część VII 1) Duża torba na laptop i dokumenty - 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich części postępowania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wnoszenia wadium do przedmiotowego postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/um
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach