Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg
- Adres: 02-390 Warszawa, ul. Grójecka 186
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5726254, 5726256 , fax. 022 5726305
- Data zamieszczenia: 2013-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Grójecka 186 186
02-390 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5726254, 5726256, fax. 022 5726305
REGON: 01544738200015 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W celu umożliwienia składania w postępowaniu ofert częściowych przedmiot zamówienia podzielono na 2 zakresy: - Zakres A - Dostawa materiałów promocyjnych, - Zakres B - Dostawa Ścianki Promocyjnej. Zakres A materiały informacyjno - promocyjne - szczegółowo opisane w załaczniku nr 1 tabela Zakres A Zakres B - Dostawa Ścianki Promocyjnej Ścianka promocyjna typu pop-up. Magnetyczna ścianka łukowa skadająca się z 3 paneli głównych, 2 paneli bocznych. Wymiary: szerokość w zakresie 2540-2550 mm wysokość w zakresie 2150-2226mm. Kufer umożliwiający przewóz zarówno ścianki jak i grafiki. Kufer w połączeniu z blatem umożliwiający wykorzystanie jako lady. Projekt graficzny, skład DPD dla grafiki i kufra. Wydruk grafiki na kufrze.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie materiałów informacyjno - promocyjnych opisany poniżej w tabeli zwanych materiałami. I. Wymagania ogólne 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia większej ilości materiałów - w Zakresie A. 2. Zamawiający wymaga, aby materiały promocyjne były dobrej jakości, charakteryzowały się estetyką i elegancją oraz starannością wykonania. 3. Zamawiający wymaga aby materiały promocyjne były trwałe - umożliwiały ich długotrwałe użytkowanie przez więcej niż jedną osobę. 4. Zamawiający wymaga aby materiały promocyjne spełniały swoją funkcję i były wygodne w użytkowaniu. 5. Zamawiający wymaga aby materiały promocyjne nie ulegały trwałym odkształceniom, uszkodzeniom. 6. Zamawiający wymaga aby materiały były oznaczone w sposób wskazany dla każdego rodzaju materiału. Odpowiednie rysunki oraz logotypy zostaną dostarczone Wykonawcy przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia na artykułach wymaganych przez Zamawiającego trwałych nadruków odpowiednich logotypów zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w Ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, która stanowi Załącznik nr 1 Planu Komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Zamawiający dostarczy Wykonawcy Księgę Znaków. 7. Zamawiający wymaga naniesienia nadruków rysunków oraz logotypów na materiałach. II. Wymagania odnośnie nadruku: 1. Nadruk na przedmiocie zamówienia powinien zostać wykonany na materiałach pierwszego gatunku. 2. Przed nadrukiem właściwym Zamawiający wymaga dostarczenia próbek celem akceptacji. 3. W Zakresie A - dla wskazanych w tabeli w pkt. 6, 9, 10, 14 ( załacznik nr 1 do SIWZ) - po podpisaniu Umowy Zamawiający wymaga dostarczenia trzech projektów graficznych do akceptacji III. Wymagania odnośnie dystrybucji: Gotowe materiały promocyjno - informacyjne powinny zostać przesłane do Centrali NFZ w opakowaniach zbiorczych: a) zabezpieczających produkty przed zniszczeniem, utratą cech jakościowych, b) ułatwiających magazynowanie, c) umożliwiających bezpieczny transport, d) zapewniających wygodę w użytkowaniu (np. łatwość otwierania, powtórnego zamknięcia opakowania). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostarczenie materiałów promocyjnych z logo/napisem Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Europejskiego Tygodnia Sportu, Logo Unii Europejskiej oraz Programu Erasmus+
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie i dostawę gadżetów promocyjnych Powiatu Legionowskiego
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa materiałów i artykułów promocyjnych dla 42BLSz oraz dla jednostek będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2016-07-15 - Dostawy materiałów promocyjnych i reklamowych dla Biura i Oddziałów PFRON
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa materiałów i artykułów promocyjnych dla 42 BLSz oraz dla jednostek będących na zaopatrzeniu.
Dodano: 2016-07-04 - Produkcja i dostawa edukacyjnej gry planszowej Krajoznanie.
Dodano: 2016-06-21 - Przetarg nieograniczony na dostawę gadżetów promocyjnych.
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa materiałów i artykułów promocyjnych dla 42 BLSz oraz dla jednostek będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2016-06-15 - Dostarczenie materiałów promocyjnych z logo/napisem Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Europejskiego Tygodnia Sportu, Logo Unii Europejskiej oraz Programu Erasmus+, numer zamówienia 6/2016
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa artykułów informacyjno-promocyjnych na potrzeby realizacji Projektu Zapobiegania zakażeniom HCV
Dodano: 2016-05-25