Przetargi.pl
Wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 02-390 Warszawa, ul. Grójecka 186
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5726254, 5726256 , fax. 022 5726305
  • Data zamieszczenia: 2013-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
    ul. Grójecka 186 186
    02-390 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5726254, 5726256, fax. 022 5726305
    REGON: 01544738200015
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W celu umożliwienia składania w postępowaniu ofert częściowych przedmiot zamówienia podzielono na 2 zakresy: - Zakres A - Dostawa materiałów promocyjnych, - Zakres B - Dostawa Ścianki Promocyjnej. Zakres A materiały informacyjno - promocyjne - szczegółowo opisane w załaczniku nr 1 tabela Zakres A Zakres B - Dostawa Ścianki Promocyjnej Ścianka promocyjna typu pop-up. Magnetyczna ścianka łukowa skadająca się z 3 paneli głównych, 2 paneli bocznych. Wymiary: szerokość w zakresie 2540-2550 mm wysokość w zakresie 2150-2226mm. Kufer umożliwiający przewóz zarówno ścianki jak i grafiki. Kufer w połączeniu z blatem umożliwiający wykorzystanie jako lady. Projekt graficzny, skład DPD dla grafiki i kufra. Wydruk grafiki na kufrze.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie materiałów informacyjno - promocyjnych opisany poniżej w tabeli zwanych materiałami. I. Wymagania ogólne 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia większej ilości materiałów - w Zakresie A. 2. Zamawiający wymaga, aby materiały promocyjne były dobrej jakości, charakteryzowały się estetyką i elegancją oraz starannością wykonania. 3. Zamawiający wymaga aby materiały promocyjne były trwałe - umożliwiały ich długotrwałe użytkowanie przez więcej niż jedną osobę. 4. Zamawiający wymaga aby materiały promocyjne spełniały swoją funkcję i były wygodne w użytkowaniu. 5. Zamawiający wymaga aby materiały promocyjne nie ulegały trwałym odkształceniom, uszkodzeniom. 6. Zamawiający wymaga aby materiały były oznaczone w sposób wskazany dla każdego rodzaju materiału. Odpowiednie rysunki oraz logotypy zostaną dostarczone Wykonawcy przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia na artykułach wymaganych przez Zamawiającego trwałych nadruków odpowiednich logotypów zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w Ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, która stanowi Załącznik nr 1 Planu Komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Zamawiający dostarczy Wykonawcy Księgę Znaków. 7. Zamawiający wymaga naniesienia nadruków rysunków oraz logotypów na materiałach. II. Wymagania odnośnie nadruku: 1. Nadruk na przedmiocie zamówienia powinien zostać wykonany na materiałach pierwszego gatunku. 2. Przed nadrukiem właściwym Zamawiający wymaga dostarczenia próbek celem akceptacji. 3. W Zakresie A - dla wskazanych w tabeli w pkt. 6, 9, 10, 14 ( załacznik nr 1 do SIWZ) - po podpisaniu Umowy Zamawiający wymaga dostarczenia trzech projektów graficznych do akceptacji III. Wymagania odnośnie dystrybucji: Gotowe materiały promocyjno - informacyjne powinny zostać przesłane do Centrali NFZ w opakowaniach zbiorczych: a) zabezpieczających produkty przed zniszczeniem, utratą cech jakościowych, b) ułatwiających magazynowanie, c) umożliwiających bezpieczny transport, d) zapewniających wygodę w użytkowaniu (np. łatwość otwierania, powtórnego zamknięcia opakowania).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach