Przetargi.pl
Wykonanie mapy zasadniczej w wersji numerycznej na obrębie Baranów Sandomierski M.Baranów Sandomierski z wykorzystaniem operatów pomiarowych znajdujących się w PODGiK. Powstała w wyniku opracowania mapa ma funkcjonować w programie - EWMAPA.

Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. 1 Maja 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8223922 , fax. 015 8223922
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu
    ul. 1 Maja 4 4
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 8223922, fax. 015 8223922
    REGON: 83041341000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie mapy zasadniczej w wersji numerycznej na obrębie Baranów Sandomierski M.Baranów Sandomierski z wykorzystaniem operatów pomiarowych znajdujących się w PODGiK. Powstała w wyniku opracowania mapa ma funkcjonować w programie - EWMAPA.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie mapy zasadniczej w wersji numerycznej na obrębie Baranów Sandomierski M.Baranów Sandomierski z wykorzystaniem operatów pomiarowych znajdujących się w PODGiK. Powstała w wyniku opracowania mapa ma funkcjonować w programie - EWMAPA.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713541005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferent zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), w formie: pieniędzy, poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.nr 42 z 2007r.poz.275), w terminie do dnia 05 października 2009r. 2.Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 3.Wadium w formie pieniędzy, należy wpłacić na konto Zamawiającego, Nr 72 150017351217 300247250000, w Banku KB S.A. O.Tarnobrzeg. 4.Wadium w pozostałych akceptowanych formach, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Tarnobrzegu, ul.1 Maja 4, w kasie Starostwa, pok, nr 12 (parter), w terminie jak w pkcie 1. 5.Poręczenie, wystawione przez bank zagraniczny, musi być potwierdzone przez bank krajowy. 6.Dyspozycję w zakresie zwrotu wadium dla oferentów, Zamawiający przekaże niezwłocznie po podpisaniu umowy z oferentem, którego oferta została wybrana, lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu okresu związania ofertą. 7.Wadium wniesione w formie pieniędzy, będzie zwracane z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez oferenta. 8.Oferent traci wadium wraz odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych we wzorze umowy , nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust.3 nie złożył wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów , o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Oferenci, spełniający warunki określone w art. 22, ust. 1, Ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r.(tekst jedn. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r. ze zm.) tj: 1.Posiadający uprawnienia do wykonywania czynności określonych Zamówieniem - wykazane zatrudnieniem co najmniej 5 osoby z uprawnieniami geodezyjnymi w zakresie pomiarów sytuacyjno - wysokościowych. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia - w celu potwierdzenia powyższego należy przedłożyć Wykaz co najmniej 5 podobnych robót wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi były wykonane należycie. (jako podobne rozumie się opracowanie mapy zasadniczej w wersji numerycznej dla obszaru opracowania o pow. powyżej 500ha) 3. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24.ust.1 ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. - Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4.Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie formuły (spełnia - nie spełnia) , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i wyszczególnionych w SIWZ, dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Informacje o osobach posiadających uprawnienia do wykonywania czynności określonych zamówieniem - wykazane zatrudnieniem co najmniej 5 osób z uprawnieniami geodezyjnymi w zakresie pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, potwierdzone kserokopią uprawnień określonych w przepisach prawnych. 2.Informacje o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia - w celu potwierdzenia powyższego należy przedłożyć wykaz co najmniej 5 podobnych robót wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi były wykonane należycie - referencje. Jako podobne rozumie się opracowanie mapy zasadniczej w wersji numerycznej dla obszaru opracowania o pow. powyżej 500ha. 3. Oświadczenie , że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24.ust.1 ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych złożone wg załącznika nr 3 do SIWZ. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź informujące o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawionych nie wcześniej niż 3 - miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne bądź informujące o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawionych nie wcześniej niż 3 - miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Kopia dowodu wpłacenia wadium. 10.Pisemna akceptacja warunków zawartych w projekcie umowy - stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/tarnobrzeski/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach