Przetargi.pl
Wykonanie mapy z projektem podziału działek w ciągu drogi powiatowej nr 1553 K Tęgoborze - Wronowice

Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Wiśniowieckiego 136
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4426488 , fax. 018 4426345
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu
    ul. Wiśniowieckiego 136 136
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4426488, fax. 018 4426345
    REGON: 49189900000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie mapy z projektem podziału działek w ciągu drogi powiatowej nr 1553 K Tęgoborze - Wronowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie mapy z projektem podziału działek w ciągu drogi powiatowej nr 1553 K Tęgoborze - Wronowice we wsi Wronowice dz. ew. nr: 55, 57/1, 67/1, 67/2, 67/3, 67/5, 68/1, 71/2, 71/3, 71/6, 73/1, 74/2, 75, 77, 134, 138, 133, 146; we wsi Łyczanka dz. ew. nr: 1, 3/4, 4, 6/1, 7/1, 8, 10/1, 10/2, 10/3, 13/5, 14/1, 32, 35/1, 47, 51/2, 61/6, 257/1, 258/1, 261/3, 262/2, 262/8, 263/3, 264/3, 441, 442, 443, we wsi Skrzętla-Rojówka dz. ew. nr: 271, 273/5, 273/8, 274, we wsi Świdnik dz. ew. nr: 77/2, 80/3, 80/4, 87/2, 87/17, 106, 107, 108/1, 141, 142, 144, 145, 146/1, 147, 176/3, 180/1, 181/5, 182/4, 182/6, 212, 221/2, 227/7, 228, 229, 230/3, 230/6, 230/7, 300, 301, 304, 305, 306, 307, 330/1, 330/3, 331 - 84 działki. Operat podziału działek wykonać wraz ze stabilizacją granic na słupkach betonowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); 5) dysponują personelem odpowiedzialnym za realizację zamówienia tj.: min. 2 osobami posiadającą uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii do wykonywania podziałów; 6) podadzą w ofercie termin płatności 30 dni; Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 8 SIWZ, dołączonych do oferty. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawców na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; c. oświadczenie zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ, d. oferta na dołączonym druku - załącznik nr 3 do SIWZ, e. wykaz podwykonawców wraz z zakresem powierzonych im robót

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.nowy-sacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach