Przetargi.pl
Wykonanie map sytuacyjno - wysokościowych dróg wojewódzkich: zadanie 1: droga Nr 640 Droga Nr 19 (Anusin) - Radziwiłłówna - granica państwa od km 0+000 do km 26+123, zadanie 2: droga Nr 645 Myszyniec - Dęby - Nowogród - Łomża od km 46+000 do km 56+106, zadanie 3: droga Nr 679 Łomża - Podgórze - Gać - Mężenin od km 1+942 do km 31+553, zadanie 4: droga Nr 682 Łapy - Turośń Dolna - Markowszczyzna od km 0+000 do km 16+308, zadanie 5: droga Nr 693 Kleszczele - Siemiatycze od km 0+000 do km 36+880.

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-620 Białystok, ul. Elewatorska 6
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71) , fax. 085 67 67 153
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
    ul. Elewatorska 6 6
    15-620 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), fax. 085 67 67 153
    REGON: 05066786300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie map sytuacyjno - wysokościowych dróg wojewódzkich: zadanie 1: droga Nr 640 Droga Nr 19 (Anusin) - Radziwiłłówna - granica państwa od km 0+000 do km 26+123, zadanie 2: droga Nr 645 Myszyniec - Dęby - Nowogród - Łomża od km 46+000 do km 56+106, zadanie 3: droga Nr 679 Łomża - Podgórze - Gać - Mężenin od km 1+942 do km 31+553, zadanie 4: droga Nr 682 Łapy - Turośń Dolna - Markowszczyzna od km 0+000 do km 16+308, zadanie 5: droga Nr 693 Kleszczele - Siemiatycze od km 0+000 do km 36+880.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: 1. Mapy sytuacyjno - wysokościowe pasów drogowych należy wykonać w skali 1:1000 lub 1:500 w zależności od istniejących map zasadniczych oraz wymagań Ośrodków Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznych na foli i papierze po jednym komplecie w arkuszach nie dłuższych jak 2 m i szerokości 0,5 m, oraz na nośniku elektromagnetycznym w formacie pozwalającym na wykorzystanie danych w programie AUTOCAD i połączenie z opracowaniami już istniejącymi. Zakres terenowy obejmuje obszar o szerokości 80 m poza terenem zabudowanym i w terenie zabudowanym w tym pas drogowy. 2. Mapy wykonane będą na podstawie istniejących w Powiatowych Ośrodkach Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej map zasadniczych bez ich aktualizacji, a w przypadku gdy mapa zasadnicza nie jest założona na podstawie pomiaru bezpośredniego. Skalę zakładanych map należy uzgodnić z właściwym terytorialnie Ośrodkiem Dokumentacji Geod. - Kart.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742300004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W zakresie powyższego warunku wymagane jest dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: geodeta posiadający uprawnienia w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177); 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert); 3. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - informacja musi potwierdzać spełnianie warunku określonego w pkt. III.2)2.; 4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 3 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie. Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca w terminie i miejscu określonym w niniejszej SIWZ złoży wymagane dokumenty i oświadczenia wraz z: - Formularzem oferty. - Formularzem cenowym. Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on - nie dotyczy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione (nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt 1 i 2 dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach