Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie ogłasza przetarg
- Adres: 48-300 Nysa, ul. Słowiańska 17
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. (077) 4482408 , fax. (077) 4482408
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie
ul. Słowiańska 17 17
48-300 Nysa, woj. opolskie
tel. (077) 4482408, fax. (077) 4482408
REGON: 53142146600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.nysa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie malowania oznakowania poziomego jezdni farbą akrylową odblaskową na drogach powiatowych na terenie Nysy, Korfantowa Otmuchowa, Paczkowa i pozostałe miejscowości - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: malowanie oznakowania poziomego jezdni farbą akrylową odblaskową Miasto Nysa 1. linie segregacyjne 1 394,10m2 2. przejścia dla pieszych 1 504,00m2 3. strzałki i inne symbole 1 013,14m2 Miasto Korfantów 1. linie segregacyjne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 288135009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadają lub mają dostęp przez dzierżawę, wynajem umowę kupna lub inny sposób do niżej podanych nie zaangażowanych przy innych robotach jednostek sprzętu: 1. szczotkę mechaniczną 1 szt 2. malowarkę 1 szt Jeżeli nastąpi awaria sprzętu Wykonawca musi mieć dostęp do sprzętu zastępczego aby nie nastąpiła przerwa w robotach. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - oświadczenie art. 22 ust.1 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie przedłożonych dokumentów określonych w punkcie 6 SIWZ. Spełnia -nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: [1] aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie [2] aktualne zaświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. [3] wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (aktualne kopie uprawnień) [4] wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług związanych z malowaniem oznakowania poziomego jezdni farbą akrylową a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług związanych z wykonaniem oznakowania poziomego, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (max 5 szt) np. referencje [5] wykaz podstawowych narzędzi i urządzeń przewidzianych do wykonania zamówienia [6] oświadczenie na podstawie art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.nysa.pl ; www.nysa.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną