Przetargi.pl
Wykonanie łazienek i centralnego ogrzewania w komunalnych lokalach mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na sześć części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2017-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie łazienek i centralnego ogrzewania w komunalnych lokalach mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na sześć części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie łazienek i centralnego ogrzewania w komunalnych lokalach mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na sześć części: 1) Część 1 – Wykonanie łazienek i centralnego ogrzewania w komunalnych lokalach mieszkalnych nr 7a, 9, 11, 13, w budynku przy ul. Monte Cassino 10 oficyna lewa, 2) Część 2 - Wykonanie łazienek i centralnego ogrzewania w komunalnych lokalach mieszkalnych nr 8, 10, 12 oraz wentylacji w lokalu nr 14, w budynku przy ul. Monte Cassino 10 oficyna lewa, 3) Część 3 - Wykonanie łazienek i centralnego ogrzewania w komunalnych lokalach mieszkalnych nr 17, 21, w budynku przy ul. Monte Cassino 10 oficyna prawa, 4) Część 4 - Wykonanie łazienek i centralnego ogrzewania w komunalnych lokalach mieszkalnych nr 16, 18, 20, 22, w budynku przy ul. Monte Cassino 10 oficyna prawa, 5) Część 5 - Wykonanie łazienek i centralnego ogrzewania w komunalnych lokalach mieszkalnych nr 12, 13, 14, w budynku przy ul. Barbary 2 oficyna, 6) Część 6 - Wykonanie łazienek w komunalnych lokalach mieszkalnych nr 19, 19a, 20, 21, 22, w budynku przy ul. Niemcewicza 35 oficyna, zgodnie ze sztuką budowlaną, polskimi i branżowymi normami oraz przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych. 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: W części 1 – 5 zamówienia (Monte Cassino 10 of. lokale nr 7a,8,9,10,11,12,13,16,17,18,20,21,22; Barbary 2 of. lokale nr 12, 13, 14) 1) przebudowę pomieszczeń kuchni, 2) wymianę posadzek, 3) wydzielenie łazienek, 4) skucie uszkodzonych tynków i wykonanie nowych cementowo-wapiennych z gruntowaniem w obrębie kuchni i łazienki, 5) wykonanie nowych ścianek ściany g-k pomiędzy projektowanymi pomieszczeniami, 6) wymianę instalacji wewnętrznych (cwu, zwu, gaz, instalacja elektryczna) w obrębie kuchni, łazienki i przedpokoju, 7) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych w łazienkach, 8) przyklejenie na ścianach w obrębie brodzików wykładzin PCV, 9) pomalowanie ścian i sufitów, 10) wykonanie instalacji, montaż grzejników i pieca centralnego ogrzewania gazowego, 11) montaż nowych oraz wymiana starych urządzeń: a) zlewozmywaków, b) baterii zlewozmywakowych, c) kuchenek gazowych, d) umywalek, e) baterii umywalkowych, f) baterii natryskowych, g) misek ustępowych, h) spłuczek, i) brodzików wraz ze szklanymi kabinami brodzikowymi, j) grzejników z zaworami, k) pieców gazowych. W części 2 zamówienia (Monte Cassino 10of. lokal nr 14) 1) wykonanie wentylacji wywiewnej dla kuchni i łazienki wyprowadzonej ponad dach – dotyczy lokalu nr 14 W części 6 zamówienia (Niemcewicza 35of. lokal nr 19,19a,20,21,22) 1) przebudowę pomieszczeń kuchni, 2) wymianę posadzek, 3) wydzielenie łazienek, 4) skucie uszkodzonych tynków i wykonanie nowych cementowo-wapiennych z gruntowaniem w obrębie kuchni i łazienki, 5) wykonanie nowych ścianek ściany g-k pomiędzy projektowanymi pomieszczeniami, 6) wymianę instalacji wewnętrznych (cwu, zwu, gaz, instalacja elektryczna) w obrębie kuchni, łazienki i przedpokoju, 7) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych w łazienkach, 8) przyklejenie na ścianach w obrębie brodzików wykładzin PCV, 9) pomalowanie ścian i sufitów, 10) wykonanie instalacji i montaż grzejników z podłączeniem do istniejącej instalacji miejskiej sieci grzewczej i c.w., 11) montaż nowych oraz wymiana starych urządzeń: a) zlewozmywaków, b) baterii zlewozmywakowych, c) kuchenek gazowych, d) umywalek, e) baterii umywalkowych, f) baterii natryskowych, g) misek ustępowych, h) spłuczek, i) brodzików wraz ze szklanymi kabinami brodzikowymi, j) grzejników z zaworami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części 1 zamówienia – 3 300,00 zł (słownie: trzy tysiące trzysta złotych), 2) dla Części 2 zamówienia – 2 625,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset dwadzieścia pięć złote), 3) dla Części 3 zamówienia – 1 615,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset piętnaście złotych), 4) dla Części 4 zamówienia – 2 752,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset pięćdziesiąt dwa złote), 5) dla Części 5 zamówienia – 2 152,00 zł (słownie: dwa tysiące sto pięćdziesiąt dwa złote), 6) dla Części 6 zamówienia – 1 921,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset dwadzieścia jeden złotych), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 12, przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom, wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: - opis materiałów/produktów równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku o którym mowa w Rozdz. XV ust. 4). W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. dokument. W przypadku, gdy ww. dokumenty są oświadczeniami, należy je złożyć w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach