Przetargi.pl
Wykonanie kwartalnych kontroli stanu 39 komór wysokich oraz sporządzenie pisemnych raportów z przeprowadzonych kontroli wraz z wynikami pomiarów

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 278711, 012 2787132 , fax. 012 2787110
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
    Park Kingi 1 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 012 278711, 012 2787132, fax. 012 2787110
    REGON: 00041683000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalnia-pp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Górnictwo Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kwartalnych kontroli stanu 39 komór wysokich oraz sporządzenie pisemnych raportów z przeprowadzonych kontroli wraz z wynikami pomiarów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie metodami alpinistycznymi czterech kwartalnych kontroli stanu 39 komór wysokich. Wykaz komór przewidzianych do kontroli przedstawiono w załączniku nr 1 do specyfikacji. 2.Kontrolę stanu komór wysokich należy wyk
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713320004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 5.000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem publicznym, to jest wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy tego wymagają; 2)nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 t.j. wraz z późn. zm.); 3)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 4)dysponowanie potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiego potencjału technicznego; 5)dysponowanie niezbędnymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia określonymi w tabeli nr 1 SIWZ część V lub przedstawienie pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób; 6)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 4 do Specyfikacji; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia. Informacje na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz minimalną liczbę osób, które winny posiadać te kwalifikacje określono w tabeli nr 1, o której mowa w części V pkt 1 ppkt 5 specyfikacji. Jeżeli w przedmiotowym wykazie Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował do oferty winien ponadto załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wzór wykazu określa załącznik nr 5 do specyfikacji; 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, określone w tabeli nr 1, o której mowa w części V pkt 1 ppkt 5 specyfikacji, posiadają wymagane uprawnienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalnia-pp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach