Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. Lipowa 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-29 7462537 , fax. 0-29 7462537
- Data zamieszczenia: 2009-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
ul. Lipowa 4 4
07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
tel. 0-29 7462537, fax. 0-29 7462537
REGON: 55006266000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zecostrow.p.win.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie kotłowni opalanej gazem o mocy 4,0 MW przy ul. Staszica w Ostrowi Mazowieckiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac projektowych : 1. Wykonanie projektu powykonawczego i instrukcji obsługi (w tym dokumentacji powykonawczej instalacji telefonicznej, sieci komputerowej oraz instalacji AKPiA, sterowania i wizualizacji). Zakres prac budowlanych: 1. Prace budowlane - budowa budynku kotłowni wraz z instalacjami 2. Doprowadzenie niezbędnych mediów oraz zagospodarowanie terenu 3. Zakup i dostawy armatury, rurociągów i urządzeń technologicznych 4. Montaż instalacji 5. Montaż instalacji AKPiA, teletechnicznych i komputerowych : - Wykonanie kompletnej instalacji telefonicznej z gniazdami - w miejscach wskazanych przez Zamawiającego - Wykonanie sieci komputerowej dla potrzeb biura z gniazdami - w miejscach wskazanych przez Zamawiającego - Wykonanie instalacji automatyki i sterowania pracą Ciepłowni w oparciu o sterowniki swobodnie programowalne, z komputerem w pomieszczeniu sterówki (stanowiska operatorskiego) Z komputera ma być możliwość sterowania i wizualizacji: - praca kotła gazowego - sterowanie pogodowe temperaturą wody do sieci - sterowanie ciśnienia wody kierowanej do sieci oraz sterowanie ciśnienia stabilizacyjnego - sterowanie podgrzewu wody uzupełniającej do odgazowania - wizualizacja pracy kotła, pompowni sieciowej i uzupełniającej - wizualizacja pracy stacji pomiarowej gazu. 6. Uruchomienie, testy i rozruch (w tym układu AKPiA, sterowania i wizualizacji). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452512508
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składając ofertę wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w wysokości 35.000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - spełniają warunki określone przepisami art.22 ust.1, - nie podlegają wykluczeniu z uwagi na okoliczności wskazane art.24 ust.1 i 2, - wykażą że w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną inwestycję w zakresie budowy kotłowni opalanej gazem o mocy min. 2 MW i o wartości nie mniejszej niż 2,0 mln zł, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę min. 1.000.000,00 PLN, - dysponują osobą posiadającą uprawnienia niezbędne do pełnienia funkcji kierownika budowy, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - na wykonane zamówienie udzielą gwarancji na okres min. 3 lata
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - zgodnie z § 2 (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz. U Nr 87 poz. 605). 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków wskazanych przepisem art. 22 ust. 1 i braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy kotłowni opalanej gazem o mocy min. 2 MW i o wartości nie mniejszej niż 2 mln zł , z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. Polisa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę min. 1.000.000,00 PLN. 8. Kserokopia uprawnień i zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa osoby wskazanej do pełnienia funkcji - kierownika budowy. 9. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. 10. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, zamawiający wymaga aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby ustanawiające pełnomocnictwo. 11. Uchwała wspólników o umocowaniu do reprezentowania spółki cywilnej lub umowa spółki cywilnej wskazująca na sposób reprezentacji. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w oryginale lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenia dokonuje osoba upoważniona do podpisywania oferty w imieniu firmy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zecostrow.p.win.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont kotłowni wraz z wymianą pieca i modernizacją innych urządzeń w miejscowości Milewo - Szwejki w gminie Krasne
Dodano: 2015-12-16 - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ROZBUDOWA ISTNIEJĄCEJ KOTŁOWNI GAZOWEJ W BUDYNKU Nr 109 w WITU Zielonka
Dodano: 2015-09-25 - Wykonanie remontu kotłowni w CBiES w Jachrance
Dodano: 2014-10-28 - KZB Gniezno: Wykonanie instalacji technologicznej kotłowni olejowej wraz z instalacją centralnego ogrzewania w budynku szkoleniowym ośrodka szkolenia chemicznego wojsk w CSWL w Drawsku Pomorskim, woj. zachodniopomorskie
Dodano: 2013-07-15 - Wykonanie kotłowni opalanej gazem o mocy 4,0 MW przy ul. Staszica w Ostrowi Mazowieckiej
Dodano: 2009-04-08