Przetargi.pl
Wykonanie kotłowni gazowych na potrzeby instalacji centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody użytkowej wraz z instalacjami gazowymi dla potrzeb kotłowni, wykonanie instalacji wewnętrznych ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania, wymiany wewnętrznych instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynkach przy ul Grochowskiej 93 oraz Grochowskiej 97 położonych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
  • Data zamieszczenia: 2014-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4 4
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
    REGON: 01044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kotłowni gazowych na potrzeby instalacji centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody użytkowej wraz z instalacjami gazowymi dla potrzeb kotłowni, wykonanie instalacji wewnętrznych ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania, wymiany wewnętrznych instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynkach przy ul Grochowskiej 93 oraz Grochowskiej 97 położonych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kotłowni gazowych na potrzeby instalacji centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody użytkowej wraz z instalacjami gazowymi dla potrzeb kotłowni, wykonanie instalacji wewnętrznych ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania, wymiany wewnętrznych instalacji wody zimnej i kanalizacji: -część 1 w budynku przy ul Grochowskiej 93 -część 2 w budynku przy ul. Grochowskiej 97. 2. Zakres zamówienia obejmuje: -dostawę wszystkich materiałów, elementów i urządzeń niezbędnych do budowy, funkcjonowania i eksploatacji obiektu -wykonanie robót budowlanych, montażowych i instalacyjnych -wykonanie robót ziemnych -dokonanie czynności niezbędnych do odbioru oraz wszystkich innych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na uruchomienie i eksploatację kotłowni i instalacji, -przeprowadzenie uruchomienia technologicznego w terminie uzgodnionym i ustalonym przez Zamawiającego. Zakres robót polega na: Wykonanie kotłowni gazowej -kocioł kondensacyjny, -pojemnościowy podgrzewacz wody, -pompy rozdzielacza, pompy obiegowe, -osprzęt armatura instalacje, -automatyka i aparatura kontrolno- pomiarowa, -stacja uzdatniania wody, oczyszczalnik - odszlamiacz, -komin, -instalacji elektrycznej: prace demontażowe i montażowe, -instalacji gazowej dla potrzeb kotłowni wraz z punktem pomiaru gazu, -instalacji centralnego ogrzewania i instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej, -wymiany instalacji wody zimnej i kanalizacji. Cały zakres robót należy wykonać zgodnie z projektem, zakończony próbami eksploatacyjnymi i technicznymi oraz przeglądem kominiarskim uwzględniającym komin i wentylację dla potrzeb kotłowni gazowej i likwidację zbędnych przewodów spalinowych i dymowych dla poszczególnych mieszkań. Lokalizacja grzejników i przewodów centralnego ogrzewania musi być zgodna z projektem. UWAGA! Zamawiający dysponuje prawomocną decyzją o pozwoleniu na budowę kotłowni gazowej wraz z doposażeniem w instalację centralnego ogrzewania i centralne ciepłej wody użytkowej oraz remontem instalacji wodno-kanalizacyjnej wydaną przez Wydział Architektury i budownictwa Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy. Prace należy wykonać zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm. zwanym dalej PRAWO BUDOWLANE), zgodnie z technologią pro-wadzenia robót ziemnych , instalacyjnych i budowlanych oraz w oparciu o: -projekt techniczny -specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót -przedmiar robót -BIOZ Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia winny spełniać warunki określone w Art.10 ustawy Prawo Budowlane. Teren budowy należy zabezpieczyć i oznakować zgodnie z obowiązującymi w tym za-kresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. 3. Rodzaj robót i warunki ich wykonania określają dokumentacja projektowa wraz z przedmiarami robót stanowiąca Załącznik nr 6 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych materiałów i wyrobów nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę art. 30 ust 5 ustawy Pzp). W takim przypadku Oferent musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 5. Zlecanie i rozliczanie robót: 1)Odbiór przedmiotu zamówienia w zakresie każdego z budynków nastąpi dwustopniowo: -odbiór częściowy po uruchomieniu instalacji C.C.W.U. oraz wykonaniu instalacji zimnej wody i kanalizacji oraz po uruchomieniu instalacji centralnego ogrzewania tj. ( po wykonaniu prób ciśnieniowych), -odbiór końcowy po uruchomieniu na gorąco i regulacji instalacji centralnego w terminie wskazanym i uzgodnionym przez Zamawiającego. 2)Podstawą do wystawienia faktur jest kosztorys powykonawczy sporządzony w oparciu o składniki kalkulacyjne wykazane w kosztorysie ofertowym, sprawdzony przez wskazanego w umowie inspektora nadzoru inwestorskiego Zamawiającego oraz bezusterkowy protokół odbioru, 3)Roboty, które zostały ujęte w przedmiarach, rozliczane będą na podstawie cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym i rzeczywistych ilości wykonanych robót. 4)Rozliczenie wykonanych robót będzie odbywało się kosztorysem powykonawczym, według cen jednostkowych robót określonych w kosztorysie ofertowym, a w przypadku braku tych cen - w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w kosztorysie ofertowym. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu nie ujętych w kosztorysie ofertowym - we-dług średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu, 5)Warunki techniczne wykonawstwa określają odpowiednie przepisy normatywne (PN i BN) oraz Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych Tom 1- Budownictwo ogólne, 6)Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie odbywało się fakturą przejściową wynikającą z odbioru częściowego oraz fakturą końcową (odnośnie wartości robót na danym budynku), 7)Wynagrodzenie z tytułu faktury przejściowej nie może przekroczyć 80% wartości umownej (odnośnie wartości robót na danym budynku). 6.Wykonawca zobowiązany jest do: a)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową, b)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, c)zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania, d)używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót, e)bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót i ciągów komunikacyjnych codziennie po zakończeniu prac oraz wywozu wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji, f)zapewnienia zaplecza technicznego i socjalnego dla potrzeb budowy, zapewnienia zasilania urządzeń i narzędzi w energię elektryczną oraz miejsca poboru wody bez dodatkowego wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 458300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium na całość zamówienia wynosi 7.500,00 zł. (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych) a w przypadku składania ofert częściowych: -na część 1: 4.000,00 zł -na część 2: 3.500,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną