Przetargi.pl
Wykonanie kontroli terenowej gleboznawczej klasyfikacji gruntów i użytków oraz aktualizacji mapy klasyfikacyjnej

Powiat Brzozowski ogłasza przetarg

  • Adres: 36-200 Brzozów, ul. Armii Krajowej 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4342645 , fax. 013 4342645
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brzozowski
    ul. Armii Krajowej 1 1
    36-200 Brzozów, woj. podkarpackie
    tel. 013 4342645, fax. 013 4342645
    REGON: 37044024100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzozow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kontroli terenowej gleboznawczej klasyfikacji gruntów i użytków oraz aktualizacji mapy klasyfikacyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje trzy odrębne części (zadania), tj.: 1) ZADANIE Nr I - Kontrola terenowa gleboznawczej klasyfikacji gruntów i użytków oraz aktualizacja mapy klasyfikacyjnej obrębu Grabownica gmina Brzozów; 2) ZADANIE Nr II - Kontrola terenowa gleboznawczej klasyfikacji gruntów i użytków oraz aktualizacja mapy klasyfikacyjnej obrębu Jabłonka gmina Dydnia; 3) ZADANIE Nr III - Kontrola terenowa gleboznawczej klasyfikacji gruntów i użytków oraz aktualizacja mapy klasyfikacyjnej obrębu Niebocko gmina Dydnia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712222002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia w realizacji zadań polegających na wykonaniu kontroli terenowej gleboznawczej klasyfikacji gruntów i użytków oraz aktualizacji mapy klasyfikacyjnej; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami upoważnionymi do wykonywania gleboznawczej klasyfikacji gruntów i użytków; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podst. treści przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wynikającego z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dodatkowo w zakresie spełnienia warunków dotyczących: 1) Posiadania wiedzy i doświadczenia - poprzez wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadania polegającego na wykonaniu kontroli terenowej gleboznawczej klasyfikacji gruntów i użytków oraz aktualizacji mapy klasyfikacyjnej dla obrębu o powierzchni nie mniejszej niż 600, 00 ha; 2) Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - poprzez wykazanie się dysponowaniem co najmniej 1 osobą spełniającą następujące wymagania, tj.: a) posiadającą upoważnienie do wykonywania gleboznawczej klasyfikacji gruntów i użytków wydane przez właściwego wojewodę lub inspektora nadzoru geodezyjnego i kartograficznego; b) posiadającą co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego liczone od daty uzyskania uprawnień zawodowych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i Zamawiających oraz dokumenty (referencje lub protokoły odbiorów) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; 3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 4) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zawodowe. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, dołączając do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia lub dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia do oferty należy dołączyć dokumenty wymagane w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w odniesieniu do tych podmiotów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/brzozowski/starostwo
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach