Przetargi.pl
WYKONANIE KONTROLI STANU TECHNICZNEGO DRÓG PUBLICZNYCH

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Belzacka 176
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7339252 , fax. 044 7329253
  • Data zamieszczenia: 2010-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
    ul. Belzacka 176 176
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 7339252, fax. 044 7329253
    REGON: 59227611400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE KONTROLI STANU TECHNICZNEGO DRÓG PUBLICZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kontroli stanu technicznego dróg publicznych w Piotrkowie Trybunalskim, spełniającej wymagania okresowej kontroli rocznej, o której mowa w art. 62 ust.1 pkt. 1 i ust. 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 ze zm.). Celem wykonania kontroli dróg jest zebranie i przedstawienie w sposób prosty i przejrzysty występujących uszkodzeń nawierzchni jezdni i ocena ich wpływu na bezpieczeństwo użytkowników dróg i komfort jazdy. Kontroli należy poddać następujące rodzaje nawierzchni jezdni występujące w ciągach dróg publicznych, których wykaz zawarty jest w Załączniku Nr 2 do umowy: - nawierzchnia bitumiczna, - nawierzchnia betonowa, - nawierzchnia z betonowych elementów drobnowymiarowych (trylinka, kostka kamienna, prefabrykowana kostka betonowa, itp.), Przyjęta metoda kontroli musi zapewnić: a) łatwość interpretacji wyników, b) rozdzielenie uszkodzeń na rodzaje, c) możliwość powiązania technologii remontu z odnotowanymi rodzajami uszkodzeń nawierzchni jezdni, Przyjęty system oceny stanu nawierzchni jezdni musi uwzględniać wszystkie rodzaje uszkodzeń jakie występują na danym odcinku identyfikacyjnym drogi oraz wielkość uszkodzenia i gęstość jego występowania. Wykaz uszkodzeń nawierzchni, jakie należy odnotować i uwzględnić przy ocenie stanu nawierzchni jezdni: a) Uszkodzenia powierzchniowe: - śliskość nawierzchni, - ubytki powierzchniowe, - wyboje, - szczeliny, pęknięcia liniowe, - spękania poprzeczne, - łaty, - wgniecenia w warstwie ścieralnej, b) odkształcenia nawierzchni: - koleiny, - garby i przemieszczenia, - sfalowania (tarki), c) uszkodzenia strukturalne: - zapadnięcia i osiadanie nawierzchni, - spękania w koleinach, - spękania siatkowe. Kontrolę stanu technicznego dróg (ulic) należy wykonać dla ustalonych odcinków identyfikacyjnych. O ile jest to możliwe, jako odcinki identyfikacyjne należy przyjmować - odcinki referencyjne dróg określone w załączniku Nr 2. Jeżeli podczas przeglądu okaże się, że na wytypowanym odcinku identyfikacyjnym stan nawierzchni znacznie się zmienia, należy podzielić ten odcinek na części posiadające w miarę jednorodny stan nawierzchni. Pojedynczy odcinek identyfikacyjny nie powinien być krótszy niż 100 m. Protokół z kontroli stanu nawierzchni jezdni należy wykonać dla każdego odcinka identyfikacyjnego drogi - najlepiej w postaci tabelarycznej. Protokół powinien zawierać dane identyfikujące odcinek drogi oraz rodzaj i wielkość występujących na nim uszkodzeń wraz z oceną stanu nawierzchni według przyjętej przez Wykonawcę skali uwzględniającej bezpieczeństwo i komfort jazdy. ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust.1 Prawa zamówień publicznych. Zmiana umowy może być dokonana w przypadku gdy: 1. zmianie ulegną przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, 2. nastąpi konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na wystąpienie warunków pogodowych nie pozwalających na terminowe wykonanie przedmiotu umowy lub wystąpienie innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, mających wpływ na termin realizacji wykonania umowy. Zmiany te będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, w jakim ukończenie zamówienia jest, lub przewiduje się, że będzie, opóźnione na skutek tych działań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 753561009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdik.piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną