Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3004841, 3023817 , fax. 058 3004843
- Data zamieszczenia: 2012-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku
ul. Powstańców Warszawy 28 28
83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
tel. 058 3004841, 3023817, fax. 058 3004843 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie kontroli stanu technicznego budynków i lokali mieszkalnych, stanu technicznego kanałów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, oceny stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest oraz pomiarów elektrycznych w lokalach mieszkalnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego budynków i lokali mieszkalnych wskazanych w załączniku A do SIWZ; 2) wykonanie jednorazowej rocznej kontroli stanu technicznego kanałów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach i lokalach mieszkalnych wyszczególnionych w załączniku A do SIWZ; 3) wykonanie oceny stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest w obiektach wymienionych w załączniku A do SIWZ; 4) wykonanie pomiarów elektrycznych w lokalach mieszkalnych wskazanych w załączniku A do SIWZ. Budynki i lokale mieszkalne położone są na terenie powiatu starogardzkiego, kościerskiego, tczewskiego, kartuskiego, gdańskiego, gdyńskiego, puckiego, i wejherowskiego. Zakres usługi obejmuje także: 1) sporządzenie i przekazanie zamawiającemu dwóch egzemplarzy protokołów pokontrolnych z rocznej kontroli stanu technicznego budynków, 2) sporządzenie i przekazanie zamawiającemu dwóch egzemplarzy kominiarskich protokołów pokontrolnych, 3) sporządzenie i przekazanie zamawiającemu dwóch egzemplarzy protokołów oceny stanu i możliwości użytkowania wyrobów zawierających azbest dla każdego kontrolowanego obiektu - wg wzoru stanowiącego załącznik do załączonego do SIWZ projektu umowy, 4) sporządzenia i przekazanie zamawiającemu dwóch egzemplarzy protokołów z badania instalacji elektrycznej, 5) dokonanie odpowiednich wpisów w książkach obiektu budowlanego informacji o wszystkich przeprowadzonych kontrolach i ich wynikach, 6) wykonanie dokumentacji zdjęciowej wszystkich obiektów (min. 2 zdjęcia na obiekt). Oprócz protokółów przeglądu należy opracować każdorazowo zestawienie zawierające wykaz elementów nie spełniających warunków technicznych zawartych w wymaganiach Prawa budowlanego wraz z zaleceniami odnośnie dalszego postępowania. Protokoły przeglądu muszą odpowiadać wymogom formalnym wynikającym z przepisów prawa, tj. : 1) Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. 2010 r, Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), 2) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. (Dz. U. z 2002 r., Nr 75, poz. 690 z późn. zm.), 3) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r., Nr 120, poz. 1134), 4) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16.08.1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz.U. 1999 r., Nr 74, poz. 836 z późn. zm.) 5) Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.), 6) Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003 r., Nr 89, poz. 828 z późn. zm.), 7) Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.04.2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r., Nr 71 poz. 649 z późn. zm.) 8) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109, poz. 719). Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716300003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE USŁUGI OKRESOWEJ KONTROLI ROCZNEJ OBIEKTÓW BUDOWLANYCH, ZGODNIE z art. 62 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO BUDOWLANE z dnia 7 lipca 1994 r.z późniejszymi zmianami oraz Wytycznymi Ministra Obrony Narodowej stanowiących załącznik do decyzji Nr 110/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 15.04.2003 r. w sprawie przeprowadzenia okresowej rocznej kontroli wojskowych obiektów budowlanych oraz stałych urządzeń technicznych
Dodano: 2015-03-24 - Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych wraz z dokonaniem wpisów o wykonanych kontrolach do książek obiektu budowlanego położonych na terenie województwa pomorskiego z możliwością składania ofert częściowych
Dodano: 2014-11-07 - Wykonanie rocznych i okresowych przeglądów budynków znajdujących się na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni oraz w Akademickim Ośrodku Szkoleniowym w Czernicy
Dodano: 2014-09-17 - Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych w budynkach należących do zasobów Spółdzielni Mieszkaniowej Ujeścisko w Gdańsku
Dodano: 2014-05-21 - Wykonanie rocznych i okresowych przeglądów budynków znajdujących się na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni oraz w Akademickim Ośrodku Szkoleniowym w Czernicy
Dodano: 2014-04-17 - Wykonanie usługi badań dozorowych na stałej i ruchomej infrastrukturze paliwowej Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku, Jednostki Wojskowej 2031 Lasowice Wielkie, Jednostki Wojskowej 1300 Pruszcz Gdański oraz usunięcie awarii 3 zbiorników.
Dodano: 2014-01-28 - USŁUGA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU OKRESOWEJ 5-LETNIEJ KONTROLI STANU SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ I WARTOŚCI UŻYTKOWEJ, ZAWIERAJĄCEJ ELEMENTY KONTROLI ROCZNEJ OBIEKTÓW BUDOWLANYCH, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 , 2 USTAWY PRAWO BUDOWLANE z dnia 7 lipca 1994 r. z późniejszymi zmianami. - sprawa nr 7/KPW/INFR/2014
Dodano: 2014-01-14 - WYKONANIE USŁUGI OKRESOWEJ KONTROLI 5-LETNIEJ ZAWIERAJĄCEJ ELEMENTY KONTROLI ROCZNEJ ORAZ KONTROLI ROCZNEJ INFRASTRUKTURY LOTNISKOWEJ OBIEKTÓW BUDOWLANYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 1128 W MALBORKU.
Dodano: 2013-11-04 - WYKONANIE USŁUGI OKRESOWEJ KONTROLI 5-LETNIEJ ZAWIERAJĄCEJ ELEMENTY KONTROLI ROCZNEJ OBIEKTÓW BUDOWLANYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ KOMENDĘ PORTU WOJENNEGO GDYNIA
Dodano: 2013-07-31 - Opracowanie dokumentacji oceny stanu technicznego kotłowni osiedlowej z urządzeniami, położonej w Czerninie, gm. Sztum
Dodano: 2013-03-12