Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-007 Olsztyn, ul. F. Szrajbera 9/10
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5353500 , fax. (0-89) 535-35-01
- Data zamieszczenia: 2009-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Olsztynie
ul. F. Szrajbera 9/10 9/10
10-007 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5353500, fax. (0-89) 535-35-01
REGON: 00130182100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie kontroli okresowej stanu technicznego i wartości użytkowej wybranych dróg na terenie miasta Olsztyna - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kontroli okresowej stanu technicznego i wartości użytkowej wybranych dróg na terenie miasta Olsztyna przeprowadzanych, co najmniej raz na 5 lat. Zakres kontroli w szczególności będzie obejmował: 1) stan nawierzchni dróg, 2) stan poboczy dróg, 3) stan chodników, 4) widoczność na łukach i skrzyżowaniach (trójkąt widoczności), 5) odwodnienie korpusu drogowego - rowy, przepusty drogowe i melioracyjne, 6) stan oznakowania pionowego i poziomego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716314808
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca: a) wykazał się wykonaniem co najmniej 1 usługi polegającej na wykonaniu oceny stanu technicznego dróg o wartości co najmniej 100 000 zł, b) dysponował osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej (przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz): W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz wykonanych robót. 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, Uwaga: W odniesieniu do osób, którymi wykonawca będzie dysponował, a więc nie będącymi jego pracownikami - do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotów, które dysponują tymi osobami do ich udostępnienia. W przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej działalności należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie tych osób do podjęcia się pełnienia określonej funkcji (zgodnie z ppkt 5). W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób. 5) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6) dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Diagnostyka stanu technicznego nawierzchni jezdni dróg wojewódzkich będących w administracji ZDW w Olsztynie - etap 2.
Dodano: 2015-05-06 - Diagnostyka stanu technicznego nawierzchni jezdni dróg wojewódzkich będących w administracji ZDW w Olsztynie.
Dodano: 2014-09-02 - Okresowa kontrola stanu technicznego i wartości użytkowej wybranych dróg na terenie miasta Olsztyna, przeprowadzanych, co najmniej raz na 5 lat
Dodano: 2014-06-02 - Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego i wartości użytkowej wybranych dróg na terenie miasta Olsztyna
Dodano: 2013-04-30 - Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego i wartości użytkowej wybranych dróg na terenie miasta Olsztyna
Dodano: 2012-04-24 - Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego i wartości użytkowej wybranych dróg na terenie miasta Olsztyna
Dodano: 2011-04-06 - Wykonanie kontroli okresowej stanu technicznego i wartości użytkowej wybranych dróg na terenie miasta Olsztyna
Dodano: 2010-06-16 - Wykonanie kontroli okresowej stanu technicznego i wartości użytkowej wybranych dróg na terenie miasta Olsztyna
Dodano: 2010-05-27 - Wykonanie kontroli okresowej stanu technicznego i wartości użytkowej wybranych dróg na terenie miasta Olsztyna
Dodano: 2009-04-10