Przetargi.pl
Wykonanie kontroli okresowej (przeglądów technicznych) półrocznej, rocznej i pięcioletniej wybranych obiektów znajdujących się w zasobie nieruchomości PAN położonych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej

Polska Akademia Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 00901 Warszawa, pl. Defilad
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 182 62 32 , fax. 22 182 70 58
  • Data zamieszczenia: 2017-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Akademia Nauk
    pl. Defilad 1
    00901 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 182 62 32, fax. 22 182 70 58
    REGON: 32571300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kontroli okresowej (przeglądów technicznych) półrocznej, rocznej i pięcioletniej wybranych obiektów znajdujących się w zasobie nieruchomości PAN położonych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: „Kontrola okresowa polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego (przegląd techniczny): półroczna, roczna oraz pięcioletnia wybranych obiektów budowlanych będących w zasobie nieruchomości Polskiej Akademii Nauk, położonych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej”. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części, w następujący sposób: Część 1 (zadanie 1) – obiekty znajdujące się na terenie województwa mazowieckiego; Część 2 (zadanie 2) – obiekty znajdujące się na terenie pozostałych województw. 3. Wykaz obiektów przeznaczonych do kontroli wraz z określeniem rodzaju kontroli stanowi Załącznik nr 2a do SIWZ (dla Części I zamówienia) oraz Załącznik nr 2b do SIWZ (dla Części II zamówienia). 4. Kontrolę obiektów należy przeprowadzić w oparciu o art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1997 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.), dalej jako „ustawa Prawo budowlane” oraz § 4, 5 i 6 Rozporządzenia Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16.08.1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. z 1999 r. nr 74 poz. 836). 5. Z przeprowadzonych kontroli należy sporządzić dokumentację pokontrolną w formie protokołów z okresowej kontroli rocznej/półrocznej/pięcioletniej (wg wzoru – Załącznik nr 3 do SIWZ) wraz z dokumentacją fotograficzną w wersji papierowej – 2 egz. oraz elektronicznej – 1 x płyta cd (w wersji edytowalnej i pdf) dla każdej z przeprowadzanych kontroli. 6. Protokoły sporządzone w wyniku kontroli, o których mowa powyżej, powinny zawierać określenie: 1) stanu technicznego elementów objętych kontrolą, 2) stopnia zużycia lub uszkodzenia elementów objętych kontrolą, 3) orientacyjnego zakresu robót remontowych do wykonania (przedmiaru), szacunkowego kosztu i kolejności ich wykonania (z określeniem stopnia pilności ich wykonania), 4) zakresu nie wykonanych robót remontowych zaleconych do realizacji w protokołach z poprzedniej kontroli okresowej półrocznej/rocznej/pięcioletniej, 5) listy istniejących i brakujących dokumentów technicznych dla każdego budynku/budowli/lokalu osobno, mając na uwadze postanowienia art. 63 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, 6) scalonych szacunkowych kosztów robót wynikających z przeprowadzonych przeglądów w obiektach z podziałem na poszczególne jednostki PAN zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga zachowania przez Wykonawcę w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 8. Protokoły z przeprowadzonych kontroli Wykonawca dostarczy do poszczególnych jednostek na ręce osoby upoważnionej przez Zamawiającego. Listę osób upoważnionych przez Zamawiającego do kontaktu, podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia i przyjęcia dokumentacji, o której mowa w Rozdziale III ust. 5 SIWZ - stanowi Załącznik nr 4a do SIWZ (dla Części I zamówienia) oraz Załącznik nr 4b do SIWZ (dla Części II zamówienia). 9. Wykonawca przed przystąpieniem do kontroli okresowej powinien: 1) niezwłocznie po podpisaniu umowy skontaktować się z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego, wskazanym w § 13 umowy, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ i uzgodnić termin kontroli, 2) zapoznać się z protokołami z poprzednich kontroli, zgłoszeniami użytkowników lokali dotyczącymi usterek, wad, uszkodzeń lub zniszczeniem elementów instalacji oraz informacjami o dokonanych naprawach, 3) w przypadku braku książki obiektu budowlanego, poinformować o tym fakcie Zamawiającego w postaci wykonania zbiorczego zestawienia przedmiotowych braków, 4) sporządzić listę istniejących i brakujących dokumentów technicznych dla każdego budynku/budowli/lokalu osobno oraz osobno dla każdej z części, mając na uwadze postanowienia art. 63 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, 5) w przypadku budynków mieszkalnych zawiadomić lokatorów o planowanej kontroli poprzez umieszczenie w widocznym miejscu w budynku stosownego ogłoszenia – po uprzednim uzgodnieniu formy i jego treści z upoważnionym przedstawicielem zamawiającego Załącznik nr 4a do SIWZ (dla Części I zamówienia) oraz Załącznik nr 4b do SIWZ (dla Części II zamówienia). 6) w przypadku nieobecności w lokalu osoby upoważnionej do podpisania karty przeglądu należy podać co najmniej trzy inne wybrane terminy. 10. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby co najmniej 1 osoba wykonująca czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia była zatrudniona przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502, z późn. zm.), tj. w szczególności: - 1 osoba zatrudniona na pełnym etacie świadcząca usługi w zakresie przeglądów technicznych. Klauzula społeczna będzie zastosowana jako społeczne kryterium oceny ofert. Wyżej wskazana osoba/y ma być zatrudniona nieprzerwanie przez cały okres realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71315400-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Kwota wadium dla poszczególnych części wynosi: 1) Dla części 1 – 1 100,00 zł (słownie: tysiąc sto złotych 00/100); 2) Dla części 2 – 1 900,00 zł (słownie: tysiąc dziewięćset złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w formie: 1) pieniądza - wadium wnosi się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : Bank Gospodarstwa Krajowego 38 1130 1017 0020 1462 9420 0006 Polska Akademia Nauk, Pałac Kultury i Nauki Plac Defilad 1, (00-901 Warszawa) Do potwierdzenia: - kopia dowodu wpłaty dołączona do oferty. Przelew należy opisać w następujący sposób: „Wadium w postępowaniu na Wykonanie kontroli okresowej (przeglądów technicznych) półrocznej, rocznej i pięcioletniej wybranych obiektów znajdujących się w zasobie nieruchomości PAN położonych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej dla części……… –znak 5/ZP/2017 Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli środki finansowe znajdują się na rachunku Zamawiającego przed terminem składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych, 4) gwarancji ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). 5. Z dokumentu wadium wniesionego w formach określonych w ust. 4 pkt 2-5 powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Pełnomocnika Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 6. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 3 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym: 1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 ustawy Pzp . 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium, na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach