Przetargi.pl
Wykonanie kontroli instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 463 90 01 , fax. 081 855 30 15
  • Data zamieszczenia: 2012-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
    ul. Cicha 6 6
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 463 90 01, fax. 081 855 30 15
    REGON: 00048647400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smlubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kontroli instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie kontroli okresowej, polegającej na badaniu instalacji elektrycznej w zakresie stanu zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oraz oporności izolacji przewodów zgodnie z zakresem, o którym mowa w art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane. W ramach usługi należy łącznie w 3267 lokalach mieszkalnych Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie, wymienionych w załączniku nr 8 do Umowy i podzielonych na poszczególne części zamówienia, w szczególności: 1. Wykonać badanie rezystancji izolacji instalacji oświetlenia podstawowego i gniazd wtyczkowych 230V w mieszkaniach, 2. Wykonać badanie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej dodatkowej w mieszkaniach - obwody gniazd wtyczkowych. 3. Wykonać kontrolę w zakresie: a) połączeń widocznych części przewodów, osprzętu i zabezpieczeń b) tablic rozdzielczych mieszkaniowych, c) instalacji odbiorczych w mieszkaniach. 4. Ponadto wykonawca winien sporządzić protokół z okresowego przeglądu technicznego instalacji elektrycznej w mieszkaniu podpisany przez lokatora / najemcę lokalu w dwóch egzemplarzach, jeden dla osób uprawnionych do korzystania z lokalu, drugi dla Zamawiającego. 5. Protokół należy wypełnić pismem maszynowym, komputerowym lub pisemnie literami drukowanymi w sposób czytelny, aby informacje zawarte w protokole nie budziły wątpliwości czytających go osób trzecich. 6. Sporządzić zestawienie wyników badań dla każdego budynku ze wskazaniem pozytywnego lub negatywnego wyniku dla każdego mieszkania i rodzaju badania. 7. Podpisany przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe oraz opatrzony czytelnym podpisem osób uprawnionych do korzystania z lokalu egzemplarz protokółu przeznaczony dla Zamawiającego, winien być doręczony za potwierdzeniem odbioru do administracji Spółdzielni Mieszkaniowej we wskazanym w umowie terminie. 8. Do zadań Wykonawcy w zakresie wykonywanych usług należy: a) złożenie do administracji Spółdzielni Mieszkaniowej harmonogramu prac, nie później niż na 5 dni przed rozpoczęciem prac. b) w przypadku zagrożenia zdrowia i życia mieszkańców budynku oraz konieczności natychmiastowej interwencji, należy niezwłocznie powiadomić Zamawiającego (Zarządcę). Ponadto Wykonawca może sporządzić dokumentację fotograficzną stwierdzonej nieprawidłowości. Dokumentację tą należy dołączyć do protokołu pokontrolnego. 10. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: a) powiadomienie osób uprawnionych do korzystania z lokali mieszkalnych o terminie udostępnienia lokali w celu przeprowadzenia okresowej kontroli, poprzez wywieszenie w miejscu publicznie dostępnym dla osób uprawnionych do korzystania z lokalu np. przy wejściu na klatkę schodową lub tablicy administracyjnej, odpowiedniego zawiadomienia, wraz z nazwiskiem i telefonem kontaktowym osoby uprawnionej do przeprowadzenia kontroli. Zawiadomienie należy wywiesić z wyprzedzeniem co najmniej 7-dniowym; b) w przypadku nieobecności osób uprawnionych do korzystania z lokali mieszkalnych w pierwszym terminie przeprowadzanej kontroli, należy wyznaczyć kolejny termin udostępnienia lokalu w celu przeprowadzenia okresowej kontroli, poprzez wywieszenie w miejscu publicznie dostępnym dla osób uprawnionych do korzystania z lokalu np. przy wejściu na klatkę schodową lub tablicy administracyjnej, odpowiedniego zawiadomienia, wraz z nazwiskiem i telefonem kontaktowym osoby uprawnionej do przeprowadzenia kontroli, a także poprzez pisemne powiadomienie osób uprawnionych do korzystania z lokalu lokali mieszkalnych i użytkowych, w których nie wykonano kontroli w pierwszym terminie. Pisemne zawiadomienie należy pozostawić w drzwiach lokalu, którego najemcy nie zastano. Zawiadomienie należy wywiesić i zostawić w drzwiach lokalu z wyprzedzeniem co najmniej 7-dniowym; c) w przypadku nieobecności osób uprawnionych do korzystania z lokali mieszkalnych w drugim terminie przeprowadzanej kontroli, Wykonawca zobowiązany będzie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego, przesyłając listę niezbadanych lokali, w terminie 7 dni od dnia podjęcia ostatniej próby; Wykonawca zobowiązany będzie ponadto do sporządzenia stosownego protokołu na okoliczność braku dostępu do lokalu; d) wszystkie dowody takie jak: kopie zawiadomień umieszczonych w miejscach publicznie dostępnych, potwierdzenia odbioru zawiadomienia przez osoby uprawnione do korzystania z lokalu, notatki służbowe, świadczące o skutecznym zawiadomieniu najemców o terminie przeprowadzenia kontroli należy dołączyć do dokumentów dotyczących przeprowadzonej kontroli. Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć zadań, wymienionych w załączniku nr 8, które stanowią odrębne niezależne części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713141003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000 zł odrębnie w odniesieniu do każdej części zamówienia (wskazanych z załączniku nr 8), na którą składa ofertę. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr.96, poz. 620). 3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem. Nr rachunku: PKO BP S.A. O Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255 z dopiskiem na przelewie Wadium w przetargu na wykonanie kontroli instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie. O jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w ofercie. 4.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6.Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza. W przypadku braku numeru konta - zwrot nastąpi na konto, z którego wpłynęła wpłata na wadium). 8.Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smlubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach