Przetargi.pl
Wykonanie kontenerowej stacji źródeł gazów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Traugutta
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 752 300 , fax. 632 752 116
  • Data zamieszczenia: 2019-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy
    ul. Traugutta 7
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 632 752 300, fax. 632 752 116
    REGON: 30662100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupca.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kontenerowej stacji źródeł gazów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie kontenerowej stacji źródeł gazów medycznych dla SP ZOZ w Słupcy, na działce nr 335/10 ark. 5 w Słupcy. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia: 3.2.1 Sieć zewnętrzna gazów medycznych 3.2.2 Montaż kontenera na źródła gazów medycznych 3.2.3 Wykonanie chodnika przy projektowanym kontenerze 3.2.4 Montaż urządzeń maszynowni sprężonego powietrza 3.2.5 Montaż urządzeń maszynowni próżni medycznej 3.2.6 Montaż urządzeń rozprężalni tlenu 3.2.7 Wykonanie instalacji sprężonego powietrza (maszynownia sprężonego powietrza) 3.2.8 Wykonanie instalacji próżni (maszynownia próżni) 3.2.9 Wykonanie instalacji tlenu (pomieszczenie rozprężalni) 3.2.10 Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej w pomieszczeniach źródeł 3.2.11 Wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach źródeł 3.2.12 Wykonanie instalacji wentylacyjnej i klimatyzacji w pomieszczeniach źródeł 3.2.13 Wykonanie instalacji sieci komputerowej 3.3 Zamawiający ustala minimalny okres rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego wykonanych robót instalacyjnych w budynkach oraz robót budowlanych w zakresie budynku i podpisania bezusterkowego protokołu końcowego. Za zaoferowanie podstawowego 36 miesięcznego okresu rękojmi Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów. W celu uzyskania dodatkowych punktów należy zaoferować okres rękojmi (w miesiącach) od min. 37 do max. 60. 3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: niniejsza SIWZ, projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, specyfikacja zastosowanych urządzeń- stanowiące załącznik nr 2 do siwz. 3.5 Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, że na etapie postępowania przetargowego szczegółowo zapoznał się z dokumentacją projektową (projekt budowlany ze szczegółowością projektu wykonawczego), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zapisami siwz i załącznikami (w tym wzorem umowy) i nie wnosi żadnych uwag.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach