Przetargi.pl
Wykonanie konstrukcji stalowej wiaty składowo - magazynowej na terenie Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie

Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Stefana Bryły 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7582063, 7582067 , fax. 022 7582063, 7582057
  • Data zamieszczenia: 2009-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Spółka z o.o.
    ul. Stefana Bryły 6 6
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 022 7582063, 7582067, fax. 022 7582063, 7582057
    REGON: 01613749400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow-mzo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie konstrukcji stalowej wiaty składowo - magazynowej na terenie Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie konstrukcji stalowej wiaty składowo - magazynowej na terenie Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik do SIWZ (dostępnym w siedzibie firmy) Wszystkie wymienione w dokumentacji technicznej materiały mogą być zastąpione przez inne równoważne (posiadające te same parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne co urządzenia i materiały określone przez Zamawiającego) lecz nie gorsze. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy. 2.1. Fundamenty i ściany osłonowo - oporowe zostały wykonane. Z uwagi na warunki techniczne w czasie realizacji wymiary ściany podłużnej uległy częściowej zmianie, w związku z powyższym przed przystąpieniem do wykonania konstrukcji stalowej wymiary należy sprawdzić w naturze. 2.2. Konstrukcja wiaty Do ścian oporowych mocowana będzie konstrukcja wiaty. Konstrukcję stalową wykonać ze stali profi-lowej S235JRD (dopuszcza się wykonanie konstrukcji stalowej ze stali S235JR). Słupki mocowane będą do ścian żelbetowych za pomocą kotew HJLTJ HIT - HY150 + HAS M10 x 130 na 21. Do konstrukcji stalowej montowane będą żaluzje z profili stalowych ocynkowanych. Profile żaluzji z blachy o grubości 1 mm. Mocowanie profili stalowych do słupków stalowych ocynkowanych z rur kwadratowych 80 x 80 x 6. Mocowanie profili wykonać w warsztacie. Ocynkowanie po wykonaniu wszystkich robót spa-walniczych. Dopuszcza się mocowanie profili żaluzji za pomocą nitów. Zadaszenie wykonane będzie z profili stalowych ze stali profilowej S235JRD (dopuszcza się wykonanie ze stali S235JR). Pokrycie wykonać z blachy trapezowej T-50 1038 - 070 w kolorze PS6029 RAL (Firmy Pruszyński lub równoważnym) mocowanej do płatwi stalowych P-2 za pomocą blachowkrętów w każdej fałdzie. Blachy fałdowe ścian jak pokrycie. Żaluzje winny być pomalowane na kolor RAL 6029, od wewnątrz kolor jasny, szary. Ocynkowanie elementów stalowych po wykonaniu wszystkich robót spawalniczych. Opierzenie z blachy w kolorze RAL: 6029 2.3.Odwodnienie dachu Odwodnienie dachu: rynna fi 200 mm, rury spustowe fi 150 mm z rur PVC w kolorze zielonym. Odwodnienie włączyć do istniejącej kanalizacji deszczowej. 2.4. Ochrona antykorozyjna Powierzchnię stalową oczyścić metodą strumieniowo - ścieralną do stopnia czystości Sa 2 i pół wg PN-JSO8501-1;1996, ocynkować ogniowo i pomalować. Łączna grubość powłok 200?m 2.5. Wizja lokalna 1 Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie maja być prowadzone roboty. 2. Zamawiający umożliwia wszystkim Wykonawcom, w wyznaczonym przez siebie terminie, przepro-wadzenie wizji lokalnej terenu prac. W tym celu Wykonawcy winni się zwracać do osób upoważnio-nych. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441120008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: 2. zrealizowali z należyta starannością w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu i montażu Konstrukcji, na kwotę o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto każda, 3. dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej a także przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, 4. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejsza niż 150.000,00 zł. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale X pkt 1 - 5 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wy-konawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I . Do formularza oferty (Zał. Nr 1 do SIWZ) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy - wzór stanowi załącznik nr 2 oraz: 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalno-ści gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o za-mówienie publiczne, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na wykonaniu co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu i montażu konstrukcji, na kwotę o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzają-cymi, że roboty te zostały wykonane z należyta starannością, - wzór stanowi załącznik nr 3. Wykaz ma potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale 7 SIWZ pkt 2, 5.Wykaz osób pełniących przy realizacji zamówienia funkcje kierownika budowy, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz z aktualnymi zaświadczeniami o przyna-leżności do właściwej izby samorządu zawodowego - wzór stanowi załącznik 4 Wykaz ma potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale 7 SIWZ pkt 3, 6. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejsza niż 150.000,00 zł. 7. Parafowany projekt umowy, - wzór stanowi załącznik nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach