Przetargi.pl
Wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu świetlicy wiejskiej w Zimnej Wodzie

Gmina Krzywda ogłasza przetarg

  • Adres: 21-470 Krzywda, ul. Żelechowska 24B
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7551006 , fax. 025 7551061
  • Data zamieszczenia: 2010-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywda
    ul. Żelechowska 24B 24B
    21-470 Krzywda, woj. lubelskie
    tel. 025 7551006, fax. 025 7551061
    REGON: 71158241100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywda.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu świetlicy wiejskiej w Zimnej Wodzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres niniejszego postępowania obejmuje wykonanie przedsięwzięcia pod nazwą Wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu świetlicy wiejskiej w Zimnej Wodzie Przedmiotem zamówienia jest: Zakres robót obejmuje następujące prace budowlano - montażowe na dachu o ogólnej powierzchni 386,55 m2 w tym: - Wykonanie konstrukcji dachu - kratownica drewniana wg projektu budowlanego - Montaż wiatroizolacji. - Wykonanie łat. - Wykonanie obróbek blacharskich ( pas okapowy, pas podrynnowy, wiatrownice itp.) z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej poliester -mat w kolorze w kolorze pokrycia. - Montaż rynien i rur spustowych systemowych z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej (min. 125 mm) w kolorze pokrycia. - Wykonanie pokrycia dachowego z blachy stalowej ocynkowanej grubości 0,55-0,6 mm powlekanej poliester -mat w kolorze brązowym. - Wykonanie obróbek blacharskich kominów i montaż gąsiorów z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej poliester -mat w kolorze pokrycia. Roboty budowlane planowane są na terenie świetlicy wiejskiej w Zimnej Wodzie na budynku świetlicy obecnie w budowie. Roboty objęte niniejszą specyfikacją są to roboty oznaczone kodem, zgodnie z rozporządzeniem w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień[CPV], ROZPORZĄDZENIE KOMISJI (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. W CPV dział budownictwo (roboty budowlane) podzielono na: Kod grupy robót: 45200000 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod klasy robót: 45260000-7 Roboty budowlane w zakresie pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne Kod kategorii robót: 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Na szczegółowy zakres robót składa się niniejszy opis i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do siwz. Zakres robót - według Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dokumenty te stanowią integralną część Umowy. Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z dokumentacją SIWZ i uznaje je za podstawę do realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Roboty muszą być wykonane z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, standardami, zasadami sztuki budowlanej, warunkami określonymi w postępowaniu przetargowym oraz zapisami ustalonymi w niniejszej umowie. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia Wykonawca oświadcza, że dokonał weryfikacji dokumentacji zamieszczonej na stronie zamawiającego w wersji elektronicznej z oryginałem dokumentacji projektowej znajdującej się w siedzibie zamawiającego. W przypadku wystąpienia rozbieżności w ilościach robót pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem robót, wiążące są ilości wynikające z faktycznego rozmiaru prac do wykonania zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonawcy przed złożeniem oferty winni dokonać weryfikacji zgodności przedmiarów robót z dokumentacją projektową i ze stanem faktycznym poprzez szczegółową analizę ww. dokumentów oraz wizję w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium najpóźniej do dnia 07-09-2010r. do godz. 10:00. w wysokości: 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) i dołącza oryginał lub poświadczoną kopię potwierdzenia wniesienia wadium do oferty; Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (Art. 24 ust. 2 pkt. upzp). Wadium może być wnoszone w jednej z form określonych w art. 45, ust. 6 upzp. Wykonawca wybiera formę wadium. W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacać na konto Urzędu Gminy Nr BS Krzywda 89 9203 0002 0000 1238 2000 0060 W przypadku, gdy Wykonawca wybierze wadium w formie pieniądza dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej dokumenty związane z wadium należy złożyć w oryginale wraz z ofertą lub w Wydziale Finansowym Urzędu Gminy pok. Nr 6 a kopie tych dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem złożyć wraz z ofertą. Wymagana ważność tej formy wadium - nie krótsza jak okres związania ofertą. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium, zgodnie z art. 46 upzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzywda.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach